• ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۵
  • کد خبر: 52888
  • readingTime: ۱ دقیقه
فوتسال ایران - کویت

تیم ملی فوتسال ایران در سومین بازی از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا هم پیروز شد و با شکست کویت به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی رسید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم ملی فوتسال ایران در آخرین بازی دور گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا امروز یکشنبه دوم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۷:۳۰ در هوآ مارک ایندور (بانکوک) رو در روی کویت قرار گرفت که با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی رسید و از گروه خود صعود کرد.

ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران: سعید مومنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی
سرمربی: وحید شمسایی

ترکیب اولیه تیم ملی کویت: فهد الخواری، محمد العجمی، عبدالرحمن الطاویل، ناصر العلبان و صالح الفاضل
سرمربی: دیوید مارین اورتگا

نیمه اول: بازی با حمله خطرناک ایرانی‌ها آغاز شد، شاگردان شمسایی توپ و میدان را در اختیار دارند. کویتی‌ها رو ضد حملات خطرناک ظاهر می‌شوند، سلمان بازیکن تیم ملی فوتسال کویت موقعیت شوت‌زنی را از احمدعباسی گرفت و توسط داور با کارت زرد جریمه شد. در دقیقه ۸ بازیکن کویت دروازه تیم خود را باز کرد تا مسابقه با یک گل به نفع ایران ادامه پیدا کند. آقاپور در این دیدار شوت‌های خوبی به سمت دروازه حریف می‌زند، اما با اختلاف کم به بیرون می‌رود. مومنی اجازه نمی‌دهد دروازه ایران مانند دروازه کویت باز شود. در دقایق پایانی نیمه اول سالار آقاپور شوتی به سمت دروازه حریف زد که این توپ با تاثیر گذاری بازیکن کویت وارد دروازه شد و ابران به گل دوم رسید. کویتی‌ها برای جبران گل خورده به صورت پاور پلی بازی کردند که احمدعباسی با یک توپ گیری در زمین ایران شوتی به سمت دروازه کویت زد تا نیمه اول با نتیجه سه بر صفر به نفع ایران تمام شود.

نیمه دوم: ایرانی‌ها نیمه دوم را هم با حملات پی در پی شروع کردند، اما موفق به گلزنی نشدند. مومنی شامس باز کردن دروازه کویت را داشت که توپ این دروازه‌بان به بیرون رفت. احمد عباسی از روی نقطه پنالتی گل چهارم ایران را به ثمر رساند. شمسایی با تغییر مداوم بازیکنان در زمین سعی بر حفظ نتیجه دارد، سلیمان العمران بازیکن کویت روی خطایی که انجام داد کارت زرد گرفت. کویتی ها بازهم پاور پلی کردند تا اختلاف گل را به حداقل برسانند، علیل خلیلوند در دقیقه ۳۹ بازی کارت زرد دریافت کرد و در نهایت این دیدار با نتیجه چهار بر صفر به سود ایران تمام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =