داریوش اسماعیلی

گردهمایی فصل بهار رؤسای سازمان نظام مهندسی معدن استان‌ها در سال ۱۳۹۹ به صورت وب کنفرانس با حضور داریوش اسماعیلی، معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت‌ برگزار شد و در آن معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت از آمادگی کامل این بخش برای همراهی و همکاری با نظام مهندسی معدن خبر داد.

به گزارش ایراسین، معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تبریک به دکتر نبئی به عنوان رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران، از آمادگی کامل برای همراهی و همکاری خود به عنوان معاونت معدنی وزارت صمت و نیز به عنوان عضو شورای مرکزی سازمان خبر داد.

اسماعیلی گفت: با توجه به مدت زمانی که بنده مسؤلیت ریاست سازمان را داشتم، با اطمینان می توان گفت که با توجه به توانایی فنی و تخصصی، این سازمان می‌تواند همکاری تنگاتنگی با وزارتخانه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه خود را همچنان خود را عضو سازمان نظام مهندسی معدن می داند در ادامه افزود: انتظار می رود که سازمان نظام مهندسی معدن در کنار معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزات صمت قرار گیرد تا در نهایت به موفقیت هر دو بخش دست پیدا کنیم.

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت در ادامه افزود: در سال ۱۳۹۹ بین وزارت صمت و سازمان نظام مهندسی معدن در حدود ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومان قرارداد منعقد شده و امیدواریم که سازمان با همت و دقت و سرعت بیشتری کارها را پیش ببرد.

وی همچنین تاکید کرد: موضوعی که امسال در دستور کار اصلی و از برنامه های مهم وزارت صنعت، معدن و تجارت است، فعال کردن معادن غیر فعال است. ما در کشور چیزی در حدود ۴۴۰۰ معدن غیر فعال داریم و معتقدیم بخش قابل توجهی از این معادن پتانسیل فعال شدن را دارند.

اسماعیلی گفت: امسال اعتبار صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیتهای معدنی را افزایش دادیم و همچنان درصدد پیشبرد آن در بحث اکتشاف، استخراج، فناوری و تجهیزات هستیم. در این راستا درخواستی که از سازمان نظام مهندسی معدن وجود دارد این است که در این مبحث بسیار فعال باشند و به ما کمک کنند تا امسال حداقل هزار عدد از این معادن را فعال کنیم.

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت اظهار کرد: همانطوری که در برنامه مدون ۶ ساله سازمان که در سال ۱۳۹۸ به تصویب رسیده است، به بحث هوشمند سازی توجه ویژه ای شده و خواهش بنده از سازمان این هست که با یک برنامه مدون با قدرت در این بحث پیش روند

انتها/.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =