• ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱
  • کد خبر: 6034
  • readingTime: ۱ دقیقه
اکتشاف

به تازگی، شرکت اکتشاف موادمعدنی Noble اعلام کرده که تأیید نهایی را از بورس TSX Venture Exchange برای تکمیل معامله با شرکت نیکل کانادا (Canada Nickel Company) دریافت کرده است.

به گزارش ایراسین، نوبل یک شرکت اکتشافی با سابقه کم مستقر در کاناداست که مناطق معدنی وسیعی را در این کشور در اختیار داشته و قصد دارد از طریق سرمایه گذاری های مشترک فعالیت های اکتشافی و معدنی را در کانادا توسعه دهد.

TSX نیز یک بورس کالایی در کاناداست که دفتر مرکزی ان در Calgary واقع در آلبرتا است و دفاتر دیگری در تورنتو، ونکوور و مونترال دارد. کلیه معاملات در این بورس به صورت. الکترونیکی انجام می شود لذا این بورس کف معاملاتی ندارد.

همچنین شرکت Canada Nickel یکی از شرکت های پیشرو در نسل بعدی پروژه های سولفید نیکل و سولفید کبالت است تا نیاز روز افزون نیکل و کبالت برای تغذیه خودروهای برقی و فولادسازی زنگ نزن که رو به افزایش است را پاسخگو باشد.

نوبل اخیرا اعلام کرده در مورد معامله با شرکت نیکل کانادا به توافق نهایی رسیده است.همچنین این شرکت برنامه ریزی کرده بود این توافقنامه نهایی را در اسرع وقت انجام داده و در صورت اتمام، برای سهامداران خود شفاف سازی داشته باشد.

براساس این معامله، Noble مبلغ 500 هزار دلار کانادا و 500 هزار سهم از شرکت نیکل کانادا دریافت می کند.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =