• ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
  • کد خبر: 5358
  • readingTime: ۱ دقیقه
ندیمی

مدیرعامل سابق فولاد غرب آسیا گفت: در مصوبات اولیه دولت، مقرر شد صد هزار میلیارد تومان برای حمایت از برخی از مشاغل اختصاص داده شود و بخشی از آن در حال مدیریت است، اما در عین حال باید بپذیریم این نوع کمک ها پاسخ جامعی برای رفع نیاز مشاغل نخواهد بود.

ابوذر ندیمی مدیرعامل سابق فولاد غرب آسیا و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایراسین درباره شرایط کنونی کشور در مبارزه با کرونا و خطرات مشاغل کشور گفت: اکثریت مردم از نظر سواد رسانه ای و اجتماعی در سطح قابل اعتنایی هستند و با توجه به اینکه خیر و شر امور به مردم برگشت داده می شود، وقتی اطلاعیه ای از یک مرجع علمی صادر می شود، آن ها رعایت می کنند.

ندیمی با اشاره به اینکه بنده با برخوردهای زوری برای اجرای قوانین قرنطینه مخالفم گفت: البته همیشه افرادی هستند که از قوانین تخطی و از خطوط قرمز عبور کنند و موجب به خطر انداختن جان خود و دیگران می شوند. طبیعتا برای این افراد و اقدامات آن ها می توان چاره اندیشی کرد و شاید در مواجهه با این افراد باید برخورد قانونی صورت بگیرد.

وی در ادامه افزود: البته بیماری کرونا و فراگیری آن یک پدیده جدید محسوب می شود و دنیا نیز در حال حاضر در حال تجربه اطلاعات است و نمی توان بر اساس تجربه پیشین در این زمینه تخصص داشته باشیم.

ندیمی درباره حمایت های دولت برای مشاغلی که بر اثر این شرایط دچار ضرر شده اند گفت: در مصوبات اولیه دولت، مقرر شد صد هزار میلیارد تومان برای حمایت از برخی از مشاغل اختصاص داده شود و بخشی از آن در حال مدیریت است اما در عین حال باید بپذیریم این نوع کمک ها پاسخ جامعی برای رفع نیاز مشاغل نخواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =