• ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹
  • کد خبر: 52454
  • readingTime: ۱ دقیقه
گرانفروشی

سرپرست مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: نظارت‌های مستمر از اماکن صنفی برای جلوگیری از گران فروشی افزایش یافت.

به گزارش ایراسین، رضا ابراهیم نیا اظهار کرد: نظارت و بازرسی‌ها از مراکز گردشگری و برخورد با واحدهای صنفی متخلف و فاقد مجوز فعالیت اقتصادی در سطح جزیره کیش تشدید یافت.

وی ادامه داد: در همین راستا یک واحد پذیرایی گران فروش در سطح جزیره به دلیل گران فروشی پلمب شد.

سرپرست مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه بازرسان و ناظران به صورت گسترده و تمام وقت از مراکز اقامتی، پذیرایی و تفریحات دریایی بازدید و صورت مشاهده هرگونه تخلف، برخورد قاطع صورت می‌پذیرد، افزود: در روند پلمب مراکز پذیرایی ابتدا اخطار پلمب صادر و پس از تعیین وضعیت مواد غذایی در بازه زمانی تعیین شده، واحد صنفی پلمب می‌شود.

وی تمام تلاش ناظران و بازرسان معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش را فراهم آوردن شرایط و زمینه عنوان کرد که مهمانان و گردشگران با آرامش و ثبت خاطرات به یاد ماندنی، از زیباییی‌های جزیره کیش بهره‌مند شوند.

بر اساس گزارش ایرنا، ابراهیم نیا خاطر نشان کرد: شماره تلفن ۱۲۴ به عنوان سامانه پاسخگویی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات در نظر گرفته شده است و عموم کیش وندان و گردشگران می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از جمله گران فروشی، کم فروشی و غیره با سامانه یاد شده تماس بگیرند تا در سریع‌ترین زمان ممکن، مورد رسیدگی قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =