زینلیان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: از پیشنهادات فعالان حوزه گردشگری استان استقبال می‌کنیم و درصدد تعامل بیشتر با فعالان اقتصادی و گردشگری استان هستیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در نشست فعالان اقتصادی استان با محوریت تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» ضمن اشاره به تعامل مطلوب حوزه عمرانی استانداری با فعالان اقتصادی استان، گفت: یکی از مواردی که فعالان اقتصادی در آن زمینه فعالیت می‌کنند حوزه گردشگری است که یکی از رویکردهای استان برای توسعه نیز همین موضوع است.

وی ادامه داد: از ابتدای آغاز به فعالیت در دولت سیزدهم تلاش کردیم پروژه‌های کلان گردشگری استان که اکثر آنها سال‌ها معطل و زمین مانده بود را به ثمر برسانیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان برخی از پروژه‌های به ثمر رسیده گردشگری استان را برشمرد و عنوان کرد: پروژه گلستان کوه خوانسار، واحه شهرستان ورزنه، کِشه شهرستان نطنز، قره قاچ سمیرم و قمیشلو شهرستان تیران از جمله پروژه‌های کلان گردشگری استان هستند که برخی به بهره‌برداری رسیده‌اند و برخی دیگر به سرمایه‌گذاران برای اجرای طرح‌های خود تحویل شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این حوزه ظرفیت‌های بسیاری در استان اصفهان وجود دارد و می‌توان کارهای ویژه‌ای را در این حوزه انجام داد.

زینلیان گفت: از پیشنهادات فعالان حوزه گردشگری استان استقبال می‌کنیم و درصدد تعامل بیشتر با فعالان اقتصادی و گردشگری استان هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =