• ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶
  • کد خبر: 53388
  • readingTime: ۱ دقیقه
جاده

معاون سازمان راهداری از خرابی سنگین ۲۰ درصد راههای آسفالت کشور خبر داد و گفت: برای روکش آسفالت این راه‌ها ۲۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش ایراسین، معاون سازمان راهداری کشور با یادآوری اینکه رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها به‌عنوان اولویت سازمان راهداری در دستور کار قرار دارد اظهار کرد: بر این اساس ۴۷۰ نقطه در اولویت اول و ۳۰۰ نقطه دیگر در اولویت دوم قرار دارد.

رضا اکبری با بیان اینکه برای رفع این نقاط حادثه‌خیز ۷ تا ۸ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است، افزود: از منابع داخلی سازمان راهداری ۲ تا ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع این نقاط اختصاص می‌یابد، از محل مولدسازی نیز استانداری‌ها قرار است دو هزار میلیارد تومان اعتبار را تأمین کنند.

وی ادامه داد: بین ۳ تا ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای رفع این نقاط کم داریم که وزیر راه و شهرسازی به‌دنبال تأمین آن از منابع دیگر است.

معاون راهداری سازمان راه‌سازی و حمل‌ونقل جاده‌ای با یادآوری اینکه "۲۰۰ هزار کیلومتر راه آسفالته در کشور داریم."، گفت: ۲۰ درصد از این راه‌ها خرابی سنگین دارند و ۲۰ درصد دیگر خرابی متوسط.

وی با ابراز اینکه روکش آسفالت ۲۰ درصد خرابی سنگین در اولویت اول و خرابی متوسط در اولویت دوم است گفت: برای این کار ۲۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =