• ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
  • کد خبر: 53356
  • readingTime: ۱ دقیقه
سربازی

پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)، بر اساس همکاری ستاد کل نیروهای مسلح و اداره کل ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نیروی امریه جذب می‌کند.

به گزارش ایراسین، از روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، بر اساس همکاری ستاد کل نیروهای مسلح و اداره کل ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ایرانداک اقدام به جذب نیروی امریه با تاریخ اعزام اول مردادماه ۱۴۰۳ می‌کند.

واجدین شرایط می‌توانند از تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به نشانی http://amriye.msrt.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

همچنین، در صورت وجود هر گونه سوال، متقاضیان می‌توانند از طریق ایمیل pakniat@irandoc.ac.ir با این پژوهشگاه در ارتباط باشند.

شرایط اختصاصی به این شرح است:

داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکتری؛

رشته‌های تحصیلی موردنیاز:

مهندسی / علوم کامپیوتر، فناوری اطلاعات، ریاضی کاربردی

مهارت‌های موردنیاز (یکی از موارد زیر):

مسلط به مباحث مهندسی نرم‌افزار و حداقل یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی (ترجیحاً سی‌شارپ) و پایگاه داده،

مسلط به مباحث امنیت اطلاعات و تحلیل لاگ،

مسلط به مباحث شبکه، و دارای گواهی دوره‌های CCNA یا مجازی‌سازی.

مدیریت، علوم اطلاعات، مهندسی صنایع

مهارت‌های موردنیاز: مسلط به آفیس، آشنایی با جستجوی علمی پیشرفته و تهیه گزارش‌های علمی، آشنایی با شیوه نامه‌نگاری و مکاتبات اداری، روابط عمومی بالا.

به گزارش ایرنا، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) سال ۱۳۴۷ پایه‌گذاری شد و پیش از نام کنونی، با نام «مرکز مدارک علمی ایران» در سال ۱۳۵۰، «مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران» در سال ۱۳۷۰ و «پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران» در سال ۱۳۸۴ خوانده می‌شد.

این پژوهشگاه دارای سه پژوهشکده به نام‌های فناوری اطلاعات، علوم اطلاعات و جامعه و اطلاعات است. مأموریت بنیادین ایرانداک بر پایه اساس‌نامه و برنامه راهبردی پژوهش، مدیریت اطلاعات علم و فناوری، آموزش، همکاری‌های پژوهشی و اطلاع‌رسانی و پشتیبانی از سیاست‌گذاری علم و فناوری است. این پژوهشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و زیر نظر هیأت امنا اداره می‌شود.

پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، ۲۸ عضو هیأت علمی دارد و خدمات مختلفی از جمله همانندجویی رساله‌ها، پایان‌نامه‌ها و پیشنهاده‌ها، پرسش‌نامه‌ساز، پیشینه پژوهش و تحقیقات مفصل در زمینه سیاست‌گذاری علم و فناوری را ارائه می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =