سفرهای نوروزی

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: بازگشت مسافران نوروزی تا پایان تعطیلات عید فطر ادامه دارد.

به گزارش ایراسین، معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بازگشت مسافران نوروزی همچنان ادامه دارد گفت: طبق پیش بینی‌های که انجام شده بازگشت مسافران نوروزی تا پایان تعطیلات عید فطر ادامه دارد بنابراین تمهیدات لازم در این زمینه صورت گرفته است.

سید کمال هادیان فر ادامه داد: در این مدت سرویس‌های فوق‌العاده در تمامی بخش‌های حمل و نقلی از جمله اتوبوس و هواپیما در نظر گرفته شده است و مشکلی از لحاظ جا به جایی و یا بازگشت مسافران برای شهرهای مبدا خود وجود ندارد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه طبق توصیه‌های لازم مبنی بر تهیه بلیط، مسافران بلیط‌های خود را تهیه کرده اما در صورتی که مسافری بلیط نداشته باشد با توجه به تمهیدات لازم برای تمامی شقوق بلیط در شهرهای مختلف وجود دارد.

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در نوروز امسال شاهد رشد ۳ درصدی جا به جایی مسافران از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی هستیم گفت: پیش از این پیش‌بینی می‌شد که ۳ تا ۵ درصد سفرها در نوروز امسال افزایش یابد اما به دلیل شرایط جوی میزان سفرها کاهش یافته است.

هادیان فر گفت: در گفت و گو با مردم در راه آهن و فرودگاه خوشبختانه شاهد رضایت‌مندی آنها از حمل و نقل ریلی بودیم و میزان تأخیر قطارها بسیار ناچیز بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =