کمبود انرژی

مدیر دفتر فنی تعمیرات و نگهداری فولاد خراسان گفت: مبحث کمبود انرژی روی فعالیت ما تأثیر زیادی دارد که باید کنسرسیوم‌هایی در زمینه سرمایه‌گذاری روی منابع گازی تشکیل دهیم.

امین احمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: جای تقدیر از شرکت فولاد مبارکه وجود دارد که در کنار تمام مسئولیت‌های اجتماعی که دارد نه تنها افتخار استان اصفهان بلکه کل کشور است و ما فولادی‌ها از این موضوع به خود می‌بالیم.

وی افزود: در قدیم تبادل اطلاعات خیلی کامل نبود شرکت‌هایی که از مبارکه کوچک‌تر هستند، مانند فولاد خراسان به دانش‌های کسب شده مبارکه برای همدلی و هم افزایی نیاز دارند که به لطف همایش‌ها و تبادل اطلاعات بتوانیم به هم افزایی و تعالی در واحدهای فولاد سازی برسیم.

مدیر دفتر فنی تعمیرات و نگهداری فولاد خراسان گفت: با توجه به سرمایه‌گذاری عظیم چین در حوزه فولاد همچنین منابع گازی که در خاورمیانه وجود دارد، پیش‌بینی می‌شود فولاد در آینده در آسیا باشد.

وی تصریح کرد: قوانین اتحادیه اروپا تا ۲۰۳۵ در خصوص فولاد سبز وضع شده که البته تاکنون به ایران مجوز ورود نداده‌اند، ما توانایی در این زمینه داریم، به سمت میدرکس‌ ها و واحدهای احیا مستقیم برویم آلاینده کمتری نسبت به کوره بلندها خواهیم داشت.

احمدیان ادامه داد: مبحث کمبود انرژی روی فعالیت ما تأثیر زیادی دارد که باید کنسرسیوم‌هایی در زمینه سرمایه‌گذاری روی منابع گازی تشکیل دهیم.

وی بیان داشت: قوانین وضع شده ما را به سمت انرژی‌های تجدیدپذیر مانند خورشیدی و بادی می‌بردد که خوشبختانه فولاد مبارکه هم در این زمینه پیشتاز بوده ا ست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =