فولاد

شرکت فولاد خراسان از فروش محصولات خود به درآمد ۲ هزار و ۸۶۰ میلیارد تومانی رسید.

به گزارش ایراسین و به نقل از می‌متالز، شرکت مجتمع فولاد خراسان با سرمایه ثبت شده ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۳۰ هزار و ۶۱ میلیارد تومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری از جدیدترین و فوق‌العاده‌ترین رکورد خود پرده برداشت.

میزان درآمدی که شرکت فولاد خراسان در یازدهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت فولادی از فروش محصولات خود به درآمد ۲ هزار و ۸۶۰ میلیارد تومانی رسید. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با رشد ۶۱ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۱۳۰ درصدی همراه بود، همچنین "فخاس" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۱۱ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۵۱ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

فخاس در بهمن‌ماه ۱۴۸ هزار و ۸۴۸ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۱۴۶ هزار و ۲۴۷ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته با رشد ۵۶ درصدی همراه شد.

عنوان پرفروش‌ترین محصول مجتمع فولاد خراسان را در بهمن‌ماه «محصولات سبک ساختمانی» با یک هزار و ۶۳۷ میلیارد تومان یدک می‌کشد، میزان درآمدی که از فروش این محصول در یازدهمین ماه از سال جاری به ثبت رسید ۵۷ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد، نرخ فروش این محصول با افزایش قیمت، به مبلغ ۲۳ میلیون و ۱۷ هزار تومان درازای هر تن رسید. "فخاس" در بهمن‌ماه از دیگر محصولاتی همچون «شمش و گندله» در بازار داخل و خارج درآمد کسب کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =