روسیه

سرکنسول روسیه در اصفهان گفت: توسعه هر چه بیشتر روابط میان ما و اصفهان با برگزاری هفته فرهنگی و تنظیم نقشه راه مشترک و همکاری اتاق‌های بازرگانی تقویت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، آن دری ژیلتسوف سرکنسول روسیه در اصفهان در دیدار با استاندار اصفهان گفت: برای من باعث افتخار است که در این ملاقات حضور دارم.

وی ضمن قدردانی از میزبانی مدیریت استان از رئیس جمهور تاتارستان روسیه، افزود: یقین دارم با ارتباط بیشتر زمینه همکاری عمیق میان روسیه و اصفهان فراهم شود.

سرکنسول روسیه در اصفهان بیان کرد: توسعه هر چه بیشتر روابط میان ما و اصفهان با برگزاری هفته فرهنگی و تنظیم نقشه راه مشترک و همکاری اتاق‌های بازرگانی تقویت خواهد شد.

آن دری ژیلتسوف ضمن اشاره به ۲۰ ساله شدن رابطه خواهرخواندگی اصفهان و سن پترزبورگ روسیه، عنوان کرد: پیشنهاد می‌کنم امکان امضا تفاهم‌نامه خواهرخواندگی میان استان اصفهان با جمهوری تاتارستان پیگیری شود.

وی ادامه داد: این پیشنهاد در راستای برقراری روابط میان اصفهان و تاتارستان روسیه خواهد بود.

آن دری ژیلتسوف خاطرنشان کرد: بررسی رویدادهای سالگرد خواهرخواندگی اصفهان و سن پترزبورگ نیز باید مورد بررسی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: یقین دارم با حمایت مدیریت استان اصفهان می‌توانیم نقشه راه همکاری و رویدادهای مشترک را برنامه‌ریزی کنیم، همچنین آماده برقراری روابط سودمند با استان اصفهان در حوزه‌های مختلف هستیم.

وی متذکر شد: کشور روسیه به جمهوری اسلامی ایران بابت سیاست مستقل در سطح بین‌المللی و منطقه‌ای که دارد احترام بسیاری می‌گذارد زیرا کشورهایی که سیاست مستقل دارند انگشت شمار هستند و جمهوری اسلامی ایران یکی از همین کشورها است.

آن دری ژیلتسوف عنوان کرد: درصدد هستیم از ظرفیت موجود میان روسیه و ایران نهایت بهره را ببریم.
وی در پایان میلاد حضرت مهدی (عج) را به استاندار اصفهان تبریک گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =