دریاچه ارومیه

رئیس سازمان محیط زیست گفت: در ستاد ملی تالاب‌ها، اعتبارات خوبی برای گام دوم احیای دریاچه ارومیه و حوضه آبخیز دیده شده که امیدواریم تخصیص خوبی در این خصوص داشته باشیم.

به گزارش ایراسین و به نقل از تسنیم، علی سلاجقه در حاشیه بازدید از تالاب کانی بزازان مهاباد که با همراهی استاندار آذربایجان غربی انجام شد، اظهار داشت: این سرمایه عظیم با تلاش مدیریت استان و همچنین محیط‌بانان و فعالان محیط زیستی حفظ شده و باید از این تلاش قدردانی کرد.

وی همچنین با بیان اینکه تالاب بین‌المللی کانی بزازان مهاباد، جنبه‌های آموزشی و طبیعت گردی زیادی دارد، خاطرنشان کرد: از این ظرفیت برای حضور دانش آموزان، دانشجویان و مراکز تحقیقاتی برای پژوهش‌های زیست محیطی، بیش از پیش استفاده شود.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، افزود: در تالاب کانی بزازان مهاباد، ظرفیت پرندگان مقیم و مهاجر قابل توجهی وجود داشته و این ظرفیت‌ها و زیبایی‌ها به مردم کشور معرفی شود.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه هوا و آب این منطقه با هیچ جای دیگر قابل قیاس نیست، اضافه کرد: در ستاد ملی تالاب‌ها، اعتبارات خوبی برای گام دوم احیای دریاچه ارومیه و حوضه آبخیز دیده شده که امیدواریم تخصیص خوبی در این خصوص داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =