• ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
  • کد خبر: 49510
  • readingTime: ۱ دقیقه
استاندار اصفهان

استاندار اصفهان گفت: طبق گزارش مرکز آمار ایران نرخ بیکاری در کشور به حدود ۰.۷ رسیده و در پایین‌ترین میزان خود در سال‌های اخیر قرار دارد.

به گزارش ایراسین، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرستان شهرضا، اظهار کرد: یک نگاه هم‌افزا در مسیر تعالی و پیشرفت ایران اسلامی را به جایگاه شایسته‌ای رسانده است.

وی ادامه داد: پیش از انقلاب، از سطح کشورهای منطقه نیز شرایط نازل‌تری داشتیم. داده‌های مجموعه‌های بین‌المللی گواه این است که ایران پیش از انقلاب در چه شرایط اسفباری بود.

مرتضوی ادامه داد: مسیری که طی شده عزتمندانه است هر چند با سختی و چالش‌هایی نیز همراه است. اقتدار جمهوری اسلامی در جایگاهی قرار دارد که در دنیا زبانزد است اما جبهه کفر اجازه نمی‌دهد امید در قلب مردم ما جریان داشته باشد.

وی گفت: انسجام ملی و وحدت اجتماعی به گونه‌ای در میان مردم ما وجود دارد که در دنیا بی نظیر است و همین موضوع دشمن را آشفته می‌کند.

استاندار اصفهان ادامه داد: پیوستن ایران به برخی معاهدات بین‌المللی، افزایش صادرات غیر نفتی، توسعه راه‌های کشور و اقتدار ملی در ایران اسلامی دشمن را زمین گیر خواهد کرد.

استاندار اصفهان اظهار کرد: در دولت سیزدهم رویکرد اتکاء به توانمندی و ظرفیت‌های موجود، در سراسر کشور حکم‌فرما شد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: همین رویکرد باعث شد تا پروژه‌های زمین مانده که چندین سال بلاتکلیف مانده بودند به مدار خدمت رسانی بازگردند.

وی افزود: طبق گزارش مرکز آمار ایران نرخ بیکاری در کشور به حدود ۰.۷ رسیده و در پایین‌ترین میزان خود در سال‌های اخیر قرار دارد.

استاندار اصفهان گفت: حمایت از شهرداری‌ها، ساخت مسکن، توسعه راه و … در دستور کار دولت قرار گرفت زیرا دولت سیزدهم خود را موظف به ارائه خدمات و رفع گرفتاری مردم می‌داند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در ایام الله دهه فجر ۷۴۰ پروژه عمرانی در سطح استان اصفهان به بهره‌برداری خواهد رسید و این موارد گویای کار و تلاش ویژه دولت است. شهرستان شهرضا به عنوان یکی از شهرستان‌های بالغ و مهم استان شناخته می‌شود.

استاندار اصفهان گفت: از این رو امروز شاهد افتتاح پروژه‌های خدمت‌رسانی شایسته‌ای در این شهرستان هستیم. مرتضوی افزود: وجود مردم با جوهره تلاش و کوشش و پیشینه قابل توجه این شهرستان باعث شده تا تلاش کنیم استعدادهای شهرستان شهرضا شکوفا شود.

وی ادامه داد: در جریان سفر به این شهرستان، از برخی واحدهای تولیدی نیز بازدید داشتیم و سایر پروژه‌ها با حضور مردم افتتاح شدند که از این بابت خداوند متعال را شکرگزار هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =