• ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
  • کد خبر: 48624
  • readingTime: ۱ دقیقه
حسن زاده

صمد حسن‌زاده با کسب ۲۰۸ رای هیات نمایندگان، به مدت چهار سال به عنوان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران انتخاب شد.

به گزارش ایراسین به نقل از ایرنا، هشتمین نشست هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با دستور کار انتخابات مجدد ریاست برگزار شد تا از میان ۲۱ نفر متقاضیان تأیید صلاحیت شده، رأی‌گیری انجام شود.

در این میان چهار نفر از جمله صمد حسن‌زاده، مجتبی غیابی، احد عظیم‌زاده و فرج اله معماری نامزد باقی ماندند و ۱۷ نفر انصراف خود را به انجمن نظارت بر انتخابات تسلیم کردند.

صمد حسن‌زاده با حضور ۴۱۲ نفر از ۴۹۸ عضو هیأت نمایندگان دوره دهم در لحظه رأی‌گیری با ۲۰۸ رأی به عنوان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران انتخاب شد.

همچنین فرج اله معماری با ۱۸۱ رأی، احد عظیم‌زاده با ۱۵ رأی، مجتبی غیابی با پنج رأی به ترتیب دوم تا سوم شدند و آرای باطله سه رأی را به دست آورد.

بر اساس این گزارش حسین سلاح ورزی صبح امروز کتباً اعلام کرده بود که به معماری رأی بدهید، اما اعضای اتاق بازرگانی تصمیم بر تغییر رویه مسیر گرفتند.

پیش از این محمدرضا بهرامن، محسن بهرامی ارض اقدس، محمود تولائی، محمود تهی‌دست، حسین پیرموذن، صمد حسن‌زاده، حمیدرضا صالحی سلمی، امیرعادل طاهرخانی، علی‌اکبر عبدالملکی، احد عظیم‌زاده، علی فرشاد پور، قدیر قیافه، قاسم کریمی، خورشید گودرزی، فرج اله معماری، سید مصطفی موسوی، عبداله مهاجر دارابی و جعفر نیکزاد افراد تأیید صلاحیت شده برای جایگاه ریاست بودند.

۲۸ خردادماه امسال انتخابات هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد که حسین سلاح‌ورزی به عنوان رئیس انتخاب شده بود اما براساس مصوبه شورای عالی نظارت به دلیل عدم احراز صلاحیت وی، بار دیگر انتخابات برگزار شد و بیشترین رأی را کسب کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =