• ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
  • کد خبر: 45763
  • readingTime: ۱ دقیقه
برج طلایی

بلوک D برج های طلایی کیش همزمان با روز کیش، با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی افتتاح شد.

به گزارش ایراسین، رحیم سرهنگی، در آئین افتتاح برج مسکونی بلند مرتبه کیش، اظهار کرد: برج های طلایی کیش اثری ماندگار و هنری از آقای رباطی است که علاوه بر ساخت و ساز در راستای مسئولیت‌های اجتماعی که به آن خوب عمل کرده است.

وی تاکید کرد: به درستی مطرح می شود که بخش خصوصی می تواند منطقه را آباد کرده و توسعه دهد و نقش دولت در این میان آماده سازی بستر و زیرساخت ها برای این رشد و توسعه است.

سرهنگی با بیان این‌که هر یک از ما در تصویری که از کیش به کشور و جهان مخابره می‌شود مسئولیم، تصریح کرد: تصوری که از کیش در قالب‌های مختلف مانند خدمات به گردشگران، عکس و خبر و یا حتی یک توئیت به خارج از کیش ارسال می‌شود مسئولیم، زیرا بر تعداد گردشگران، سرمایه گذاران و نگاه قانون‌گذار و سیاستگذاران تاثیر می گذارد.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی اوقات این نگاه در گردشگران و سرمایه گذاران هم‌چنین سیاست‌گذاران و قانون‌گذاران مخدوش است.

یکی از برج‌های طلایی کیش افتتاح شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: تصویری که از کیش ارسال می‌کنیم چه در خدمات و چه در فضای مجازی باید تصویری درست باشد زیرا کیش امروز به یک اعتبار، برند و تصویر جدید نیاز دارد که ما همه در ارائه این تصویر نقش داشته و سهیم هستیم.

وی با تقدیر از محمدابراهیم انصاری لاری مدیرعامل اسبق سازمان منطقه آزاد کیش بابت نامگذاری روزی به نام کیش خاطرنشان کرد: امیدواریم این نامگذاری بهانه ای باشد برای اینکه به وظیفه خود در قبال کیش زیبا عمل کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =