• ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
  • کد خبر: 45579
  • readingTime: ۱ دقیقه
طلا

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور، فروش طلای دست دوم و کم‌عیار و همچنین فروش مجازی آن را از چالش‌های صنعت طلا و جواهر عنوان کرد و گفت: برای اینکه بر این مسائل غلبه کنیم باید به فن آوری و علم روز در این صنعت بپردازیم.

به گزارش ایراسین، محمد کشتی آرای در همایش ملی طلا و جواهر در میبد یزد افزایش مصرف طلا و جواهر را راهکار افزایش تولید دانست و اظهار داشت: همکاری صنعت طلا و جواهر و مد و لباس فصل تازه ای در توسعه این ۲ صنعت ایجاد خواهد کرد.

وی اضافه کرد: تبادل اطلاعات و به روز شدن از مزیت‌های برگزاری همایش‌های تخصصی است و ما برای اینکه در عرصه طلا و جواهر عقب افتادگی‌های قبلی را جبران کنیم و با دنیا به رقابت بپردازیم باید همایش‌های تخصصی را تداوم دهیم.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور با تاکید بر استفاده از تکنولوژی جدید در صنعت طلا و جواهر، گفت: تکنولوژی جدید که وارد عرصه صنعت طلا و جواهر شده برای پیشبرد این صنعت کارساز خواهد بود.

کشتی آرای راهکار افزایش تولید را افزایش مصرف دانست و گفت: رسانه تخصصی، مجلات، استفاده از تکنولوژی و برگزاری همایش‌های تخصصی می‌توانند به عنوان عامل توسعه در تولید مطرح شوند.

این فعال عرصه طلا با اذعان به اینکه تولید طلای ایران در چند سال اخیر افت داشته، اظهار کرد: یکی از دلایل این افت را می‌توانیم عرضه طلای دست دوم بدانیم.

کارشناس و متخصص ارشد طلا و جواهر کشور از ایجاد صندوق طلا در بورس کالا خبر داد و تصریح کرد: مردم می‌توانند به جای جابجایی فیزیکی طلا، اوراق طلا را در شبکه بورسی بدون محاسبه مالیات خرید و فروش کنند و این یکی از تازه‌ترین خبرهای صنعت طلا و جواهر کشور است.

کشتی آرای عرضه طلا و جواهر را در جشنواره ها و نمایشگاه های ملی مد و لباس پیشنهاد کرد و گفت: یکی از راهکارهایی که به افزایش تولید طلا می انجامد حضور صنعت طلا و جواهر در کنار صنعت مد و لباس است که فصل تازه ای در توسعه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =