آلودگی هوا

بررسی داده‌های ۱۶ ایستگاه سنجش کیفی هوای اصفهان بیانگر حاکمیت هوای ناسالم برای عموم شهروندان در این کلانشهر است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، بررسی شاخص‌های کیفی هوا در ۱۶ ایستگاه سنجش شهرداری و اداره حفاظت محیط زیست اصفهان بیانگر حاکمیت هوای ناسالم برای عموم شهروندان با میانگین شاخص کیفی ۱۵۸ تا ساعت ۸ صبح امروز است.

بر این اساس شاخص هوای اصفهان در ایستگاه پایش خیابان ۲۵ آبان با ۱۵۴، خیابان احمد آباد با ۱۷۲، میدان انقلاب با ۱۵۸، بزرگراه خرازی با ۱۵۷، دانشگاه صنعتی با ۱۶۱، رهنان با ۱۵۶، خیابان‌ زینبیه با ۱۷۱، سپاهان شهر و ولدان با ۱۵۳، فرشادی با ۱۵۱، خیابان فیض با ۱۵۹ و بولوار کاوه با ۱۶۱ کرداباد با ۲۰۰ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان است.

همچنین در این بازه زمانی شاخص هوا در خیابان‌های میرزا طاهر و پروین با ۱۰۸ و در پارک زمزم ۱۲۵ AQI وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.‌

شاخص کیفی هوا در سجزی با ۸۶ و شاهین شهر با ۸۱ AQI در وضعیت قابل قبول و قهجاورستان با ۲۸۵ AQI بنفش و بسیار ناسالم ناسالم ثبت شد. ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله مبارکه، خمینی شهر، زرین‌شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان از امروز تا پایان هفته دمای هوا کاهش نسبی خواهد داشت و به دلیل پایداری جو احتمال افزایش آلاینده‌های جوی طی امروز و فردا وجود دارد.‌

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =