• ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
  • کد خبر: 45388
  • readingTime: ۴ دقیقه
مدیرعامل جدید شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا برگزار شد و محمدحسین کفعمی به‌عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.

به گزارش ایراسین، باحضور مدیرعامل و مدیران هلدینگ آتیه فولاد نقش‌جهان آیین تکریم و معارفه شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا در محل این شرکت برگزار شد.

در این مراسم از محمد خوش‌خلق، مدیرعامل سابق شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا در شش ماه گذشته تقدیر شد و محمدحسین کفعمی به‌عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.

در ابتدای این مراسم، حامد حسین ولی بیک، مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد اظهار داشت: آتیه فولاد باهدف خلق یک آینده بهتر و بدون دغدغه برای پرسنل و بازنشستگان مجموعه فولاد مبارکه شکل گرفته است؛ در این مسیر افزایش سوددهی و ارتقا فضای فعلی دو هدف مهم و راهبردی است.

مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش‌جهان تصریح کرد: شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا ساختار نیروی انسانی بسیار خوبی دارد و ثابت کرده که می‌تواند ظرفیت قابل تکیه‌ای برای پروژه‌های مختلفی باشد.

وی تأکید کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده در خصوص ادغام دو شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا و تنبوشه سازان آتیه جی که در حال انجام است؛ در آینده‌ای نزدیک این دو شرکت با برند کوثرصنعت اسپادانا به فعالیت خود ادامه خواهد داد که در ادامه این شرکت به عنوان عضوی از گروه فولاد مبارکه، مزیت رقابتی ویژه‌ای میان رقبا کسب خواهد کرد.

وی افزود: ما به این شرکت در سال‌های آینده امیدوار هستیم و با همت همه مجموعه می‌توان این ظرفیت شکل گرفته را برای آینده به شکوفایی بیشتر رساند و باعث منشأ خیر و برکت برای خانواده بزرگ فولاد مبارکه و سهامداران خواهد بود.

حامدحسین ولی بیک گفت: بی‌شک همکاران ما در شرکت کوثر مثل گذشته با قوت و انگیزه دوچندان فعالیت خواهند کرد و با توجه به برنامه توسعه‌ای که وجود دارد در موعد و زمان مقرر به اهداف و راهبردها خواهند رسید.

افزایش ۲ برابری نرخ تولید در شش ماهه گذشته

محمد خوش‌خلق، مدیرعامل سابق شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا بیان کرد: رشد خوبی در مسیر طی شده شکل گرفته است؛ ما به کمک همه اعضای این مجموعه از ظرفیت تولید ۳ هزار تن به ۶ هزار تن رسیدیم و در حال حاضر افق پیش رو را تا ۹ هزار تن افزایش داده‌ایم.

وی بیان کرد: عبور از اتکا به پروژه‌های دولتی راهبرد مهمی بود که خوشبختانه توانستیم در راستای آن قراردادهای خوبی ببندیم و در این مسیر تلاش شد بازار مشتریان خرد نیز موردتوجه قرار گیرد و در همین راستا توانستیم بیش از ۳۰ درصد فروش مجموعه را به صادرات و پروژه‌های غیردولتی منعطف کنیم.

مدیرعامل سابق شرکت نورد لوله کوثر با بیان اینکه توانستیم به رکورد صادرات ۴ هزار تن و فروش۸۰ هزار تن لوله دست پیدا کنیم تصریح کرد: ارتقای سطح تولید در ماشین‌آلات موجود و همچنین ساخت سوله انبار کویل از سایر فعالیت‌ها در شش ماه گذشته بوده است که به ارتقا سطح تولید در شرکت کمک می‌کند.

خوش خلق خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین زمینه‌هایی که به آن توجه شد تأمین قطعات تحریمی در خط تولید بود که با توجه به تحریم‌ها توانستیم تولید را به سه شیفت ارتقا داده و ظرفیت تولید خود را دو برابر کنیم.

وی در پایان با تأکید بر اینکه این شرکت مثل یک زمین حاصلخیز است گفت: شرکت نورد لوله کوثر ثابت کرده هر بذری در آن کاشته شود، ثمره خوبی می‌دهد و باید به ظرفیت آن توجه داشت.

استقلال از پروژه‌های دولتی هدف استراتژیک ما برای آینده است

مهدی سعادت نیا عضو هیئت مدیره شرکت نورد لوله کوثر گفت: به همت مدیرعامل وقت و پشتکار پرسنل، شرکت نورد لوله کوثر در ۶ ماه اخیر توانسته از اتفاقات و مشکلات بزرگ خود عبور کند.

وی بیان کرد: ما در نقشه استراتژیک خود افزایش سود و بهره‌وری را در رأس اهداف خود قرار داده‌ایم و توانستیم در راستای راهبردهای مجموعه، تحولات خوبی رقم بزنیم.

عضو هیئت‌مدیره شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا گفت: ظرفیت مجموعه کوثر بالا بوده و در چند ماه گذشته قراردادهای خوبی بسته شده است؛ خوشبختانه توانستیم بیش از ۳۰ درصد ظرفیت مجموعه را به پروژه‌های غیردولتی و صادرات منعطف کنیم.

وی افزود: امیدوارم مسیر طی شده در آینده، حفظ و پیگیری شود و با حمایت مجموعه آتیه بتوانیم بهره‌وری را در شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا افزایش داده و این شرکت را به عنوان یکی از سودآور ترین مجموعه‌های فولاد مطرح کنیم.

شرکت کوثر دارای ظرفیت ویژه در موضوع نیروی انسانی است

محسن ثابتی پور عضو هیئت مدیره شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا گفت: این شرکت دارای فرهنگ سازمانی مناسبی است.

وی تصریح کرد: نیروی انسانی این شرکت دارای ظرفیت خاص و ویژه‌ای بوده و تخصص و بهره‌وری عیار محک این موضوع است؛ در طول این مدت به پشتوانه این نیروی انسانی، هیئت‌مدیره توانسته است تصمیمات روبه‌رشدی بگیرد که تأثیر این موضوع را به‌خوبی می‌توان در گزارش‌های مالی مورد توجه قرار داد.

هدف ما ارتقا سوددهی در مجموعه کوثر است

محمد حسین کفعمی، مدیرعامل جدید شرکت لوله کوثر صنعت اسپادانا عنوان کرد: شاکر خدا هستم برای این اعتمادی که صورت گرفت و امیدوارم با کمک همه اعضای این مجموعه راهبرد اصلی که افزایش سودآوری است به بهترین شکل انجام شود.

وی ادامه داد: قول می‌دهیم شرکت کوثر یک شرکت سرآمد در عرصه اقتصادی باشد و با اتکا به ظرفیت مجموعه بتوانیم یک خلق ثروت جدید را رقم بزنیم.

مدیرعامل نورد شرکت لوله کوثر با تأکید بر اینکه تلاش ما ایجاد تحول است و امیدواریم بتوانیم با حمایت هیئت‌مدیره این هدف مهم را رقم بزنیم تصریح کرد: سرمایه اصلی این شرکت نیروی انسانی متخصص است که امیدواریم با بهره‌گیری از آن بتوانیم یک شرکت سرآمد در عرصه اقتصاد کشور باشیم.

شایان‌ذکر است، شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا از شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ آتیه فولاد نقش‌جهان بوده که مهم‌ترین پروژه فعلی آن تولید خطوط لوله انتقال آب از دریای عمان به اصفهان است. این مجموعه در طول سال‌های اخیر یکی از بازیگران فعال در عرصه صادرات غیرنفتی بوده و در سال ۱۴۰۲ یکی از صادرکنندگان برتر کشور بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =