بسته معیشتی

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از توزیع ۱۲۵ هزار بسته معیشتی در سال گذشته میان محرومان و نیازمندان در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش ایراسین، وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، در جمع خیران گفت: اعتماد خیرین و حامیان به جمعیت هلال احمر و خانواده بزرگ داوطلبان به عنوان حلقه اتصال بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان، سرمایه اجتماعی بی بدیلی است.

سلیمی‌پروژه‌های داوطلبی معیشت محور و محرومیت زدا را یکی از طرح‌های اصلی و مأموریت‌های مهم سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر برشمرد و اظهار کرد: توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی بین جامعه هدف، از جمله اقدامات عینی و مصداقی در زمینه تحقق این رسالت اجتماعی است.

وی افزود: در همین راستا، سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۲۵ هزار و در ۶ ماه اول امسال بیش از ۹۶ هزار بسته معیشتی شامل مواد غذایی، بهداشتی و زیستی را بین نیازمندان در سراسر کشور در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی توزیع کرد.

سلیمی سهم خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم را در این خصوص قابل توجه و اثرگذار توصیف و تصریح کرد: این استان در حوزه جذب منابع داوطلبی جزو استان‌های ممتاز و پیشتاز است که ساخت سه پایگاه امداد و نجات خیر ساز در سال‌های اخیر و مشارکت ۲۵۰۰ داوطلب در برنامه‌های بشردوستانه، توزیع ۴۷۱۴ سبد معیشتی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در ایام نوروز و ماه رمضان، اجرای موفق پویش مرهم زائر ۲ با جمع آوری ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال مشارکت عمومی‌برای مراسم اربعین حسینی (ع) در ۶ ماه نخست سال جاری، نمونه‌های موید این موضوع است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کمتر برخوردار در سطح ملی و شناسایی ۲۰۲۰ محله بر اساس فراوانی آسیب‌های اجتماعی، گفت: سهم استان قم از جامعه هدف این طرح ملی، ۳۳ محله بوده است که مسئولیت مستقیم سه محله از این تعداد، بر عهده جمعیت هلال احمر استان قماست.

سلیمی از اجرای طرح نسیم مهرورزی با مشارکت اعضای مجمع خیرین جمعیت هلال احمر استان قم و تهیه ۱۸۵۰ سبد معیشتی به ارزش مجموع و حدودی ۲ میلیارد ریال با هدف توزیع بین سه محله کمتر برخوردار این استان در طرح ۲۰۲۰ محله قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =