تولید کننده

مدیر تولید کارخانه وشرکت تولیدی پمپ وکیوم مریک با تاکید بر اینکه نباید جلوی راه تولید کنندگان سنگ اندازی شود اظهار داشت: بیشترین دغدغه تولید کنندگان فروش محصولی است که تولید می کنند.

محسن رییسی در گفت و گو با ایراسین ادامه داد: کمبود مواد اولیه از دیگر موضوعاتی است که تولید کننده ها با آن روبرو هستند.

وی افزود: تولید نصف قضیه و فروش نیمی دیگر از قضیه تولید کنندگانی است که در این مسیر پا گذاشته اند و در وضعیت فعلی بانک ها باید با آنها مراعات کنند.

مدیر تولید کارخانه و شرکت تولیدی پمپ وکیوم مریک ادامه داد: تولید کنندگان با مسائل تکراری مانند نوسانات ارزی و کمبود نقدینگی و ... روبرو هستند و اگر از آنها حمایت نشود مجبور می شوند که تعدیل نیرو کرده و یا کلا از تولید دست بکشند.

رییسی با اظهار تاسف از اینکه در طی مسائل و مشکلاتی که در زمینه های اقتصادی کشور ایجاد شد مجبور شده اند نیروهایشان را از ۵۰ نفر به ۳۰ نفر تقلیل دهند ادامه داد: برای رسیدن به اشتغالزایی و رهایی از مشکلات بیکاری باید تولید کنندگان را حمایت کنیم.

وی تاکید کرد: در کشور ما نیروهای جوان و ایده های خوبی وجود دارد و صنعت ما می تواند از این طریق راه شکوفایی را طی کند، اما متاسفانه به این دلیل که از این ایده ها دفاع نمی شود، هیچگاه به مرحله تولید نمی رسند.

مدیر تولید کارخانه و شرکت تولیدی پمپ وکیوم مریک راه حل این موضوع را در دست دولت دانست و گفت: وقتی قیمت ها برای من تولید کننده ثانیه ای بالا می رود، نمی توانم آن طور که باید و شاید تولیدم را ارتقا بدهم.

وی با اشاره به اینکه انتظار داریم که سنگ جلوی پایمان نندازند و فشارهای مالیاتی کمتر شود، تصریح کرد: رونق تولید مساوی است با رونق اقتصاد کشور و باید از بخش خصوصی حمایت شود.

رییسی ادامه داد: از صفر تا صد تولید هزینه است، ولی تولید کننده سعی دارد که خودش را از پا نیانداخته و تولیدش را ادامه دهد، چرا که ما در زمینه کیفیت از تولیدات خارجی کم نداریم.

وی گفت : در برخی مواقع که تولیدات ایرانی بی کیفیت می شود به این خاطر است که تولیدکننده مجبور می شود، جنسش را به دلایل مالی ضعیف تر کند تا فروشش بیشتر شود و همین موضوع باعث می شود که نام برندش خراب شود، بنابراین از جنس یا نیرویش می زند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =