ماینکس 2019

هشتمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری معدن و صنایع معدنی ایران minex۲۰۱۹ و هشتمین کنفرانس بین المللی مهندسی متالورژی و مواد iMat۲۰۱۹ به مدت ۳ روز برگزار می باشد.

به گزارش ایراسین، هشتمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری معدن و صنایع معدنی ایران minex۲۰۱۹ و هشتمین کنفرانس بین المللی مهندسی متالورژی و مواد iMat۲۰۱۹ با حضور خداداد غریب پور رییس هیات عامل ایمیدرو، محمدرضا بهرامن رئیس خانه معدن ایران، داریوش اسماعیلی رییس سازمان نظام مهندسی معدن و مدیران بنگاه های فولاد و معدنی کشور در شبستان مصلای امام خمینی(ره) افتتاح شد.

این همایش با هدف ارائه دستاوردهای تولیدکنندگان و صنعتگران معدن، معرفی فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری و سرمایه پذیری، یافتن بازارهای جدید و توسعه صادرات، تلاش برای رونق و توسعه تولید ملی، بهبود فضای کسب و کار و معرفی ظرفیت های معدنی کشور، جهت دهی سرمایه های داخلی و خارجی به بخش های معدن، انتقال دانش و تکنولوژی نوین و همچنین ایجاد زمینه رقابت سازنده بین شرکت ها از ۱۵ تا ۱۷ مهرماه ۹۸ برگزار می باشد.

هشتمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری معدن و صنایع معدنی ایران ۱۳۰ شرکت داخلی و خارجی از ۱۸ کشور صاحب نام این حوزه از جمله ایتالیا، آلمان، روسیه، آفریقای جنوبی، هلند، اسپانیا، کانادا و هند حضور دارند.  

همزمان هشتمین کنفرانس بین المللی مهندسی متالورژی و مواد(iMat) با ارائه بیش از ۷۵۰مقاله در حوزه های مواد مهندسی، متالورژی فیزیکی، متالورژی استخراجی، متالورژی صنعتی، ریخته گری و انجماد، شبیه سازی و مدیریت راهبردی و محیط زیست برگزار می شود.

همچنین در حاشیه این نمایشگاه نیز ۳۰ کارگاه علمی با همکاری گروه های آموزشی مجرب و با حضور متخصصان، صاحبنظران و اساتید دانشگاه ها و با مشارکت دانشگاه ها، سازمانها و تشکل های معدنی در حوزه های مختلف برگزار می شود.

علاقمندان به این حوزه می توانند از تاریخ ۱۵ تا ۱۷ مهرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۷ از این نمایشگاه در شبستان مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران دیدن کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =