نوریان

مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو با اشاره به موضوع مطرح شده نسبت به کمبود مواد اولیه در برخی مجتمع‌های فولادی گفت: اینکه مطرح می‌شود معدنی‌ها وارد چرخه تولید فولاد شده‌اند و به همین دلیل مشکلاتی ایجاد شده کاملا اشتباه است.

محمد نوریانی در گفتگو با خبرنگار ایراسین در این زمینه اظهار کرد: براساس اصول اقتصادی و همچنین سرمایه‌گذاری هیچ معنی برای تکمیل زنجیره تولید در یک واحد تولیدی نیست، بنابراین ما به عنوان یک واحد صنعتی و معدنی برای اهداف بلند مدت خود برنامه‌ریزی کرده‌ایم و در این زمینه تا صادرات هم پیش‌رفته‌ایم.

نوریان در ادامه افزود: فعالیت‌های اقتصادی در سراسر دنیا بگونه‌ای است که سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی براساس اصول و اهدافی که برای خود ترسیم می‌کنند در چارچوب عمومی قانون گام برمی‌دارند از اینرو باید درنظر داشته باشیم که اتفاقا برخی کارخانه‌های فولاد نیز به بخش معدن وارد شده‌اند.

مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو تصریح کرد: نباید اعلام کنیم که معادن برای سود بیشتر وارد فولادسازی شده‌اند، چون همین شرایط در سایر کشورها دیده می‌شود و معادن ایران نیز برای تکمیل زنجیره تولیداتشان اقدام به سرمایه‌گذاری در بخش تولید فولاد کرده‌اند.

نوریان با اشاره به صدور مجوزهای قانونی برای آغاز فعالیت‌های مربوطه اظهار کرد: همه چیز در قانون مشخص شده و برهمین اساس اگر مجوزی برای معادن جهت احداث کارخانه فولادسازی صادر شده هیچ جای اعتراضی نیست و تخلفی هم صورت نگرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =