سلاح ورزی

رشد و پیشرفت تنها منوط به آنچه در آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها انجام می‌شود، نیست بلکه تولید ارزش‌افزوده بر اساس تقسیم‌کار تخصصی با گفت‌وگو دور یک میز، اتفاق می‌افتد.

به گزارش ایراسین، گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت آپ های صنعت فولاد با هدف هم‌افزایی و پیوند بین صنایع مختلف با شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد. همچنین نمایشگاه توانمندی‌ها و نیازهای فناورانه صنعت فولاد در اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران دایر می باشد. 

در این گردهمایی شرکت‌های فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، فولاد آلیاژی ایران، فولاد اکسین خوزستان، مهندسی فناور معادن و فلزات، میدکو، صنعتی و معدنی چادرملو و فولاد غرب آسیا به تشریح نیازهای فناورانه خود می‌پردازند.

حسین سلاح ورزی، نایب‌رئیس اتاق ایران با اعلام حمایت از چنین رویداد هایی در اتاق ایران گفت: تلاش برای پیوند و  به‌ هم‌ رسانی شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع فولاد، حرکت نوآورانه‌ای است که امیدواریم نتیجه‌بخش باشد. این رویداد روشی است که به زودی بر همه کسب‌وکارها حاکم خواهد شد.

وی در ادامه افزود: رشد و پیشرفت تنها منوط به آنچه در آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها انجام می‌شود، نیست بلکه تولید ارزش‌افزوده بر اساس تقسیم‌کار تخصصی با گفت‌وگو دور یک میز، اتفاق می‌افتد.

سلاح ورزی گفت: باید باور داشت که دنیا در حال تغییر بوده و هوش مصنوعی در حال به عهده گرفتن مشاغل سخت‌تر و پیچیده‌تر است اما نمی‌تواند هیچ‌گاه در یک حوزه وارد شود که آن هم رسیدن به تفاهم استراتژیک بین انسان‌هاست.

نایب رئیس اتاق ایران خطاب به مدیر عاملان شرکت های صنعتی و دانش بنیان تصریح کرد: توجه داشته باشید که در این گفت‌وگوها تنها به حضور کارشناسان خود بسنده نکنید بلکه خودتان در آنها مشارکت جدی داشته باشید. به طور حتم هم‌گرایی بین بازیگران اصلی صنعت و فناوری بسیار مهم است.

سلاح ورزی در ادامه افزود: این گردهمایی زمینه‌ای را فراهم کرده تا جوانان خلاق و تحصیل‌کرده وارد زنجیره‌های کلیدی تولید ارزش شوند.

وی با تاکید بر اینکه کشورهای توسعه یافته زیرساخت های ارزشی را به عنوان دارایی نامحسوس خود جدی می گیرند، گفت: در این کشورها زیرساخت‌های فرهنگی و ارزشی به عنوان سرمایه‌های نامحسوس تلقی می‌شوند و تمرکز جدی روی آنها وجود دارد. به نظر من این رویداد نه تنها به صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان کمک می‌کند بلکه در ایجاد همین سرمایه‌های نامحسوس که زمینه رشد مبتنی بر بهره‌وری را مهیا می‌کند نیز مؤثر خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =