افتتاحیه نخستین نمایشگاه ملی فناورانه حمل‌ونقل دانش‌بنیان

آیین افتتاح نخستین نمایشگاه ملی فناورانه حمل و نقل دانش بنیان با حضور جمعی از مدیران کشوری، استانی و شهری آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، آیین افتتاح نخستین نمایشگاه ملی فناورانه حمل و نقل دانش بنیان با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شهرداری اصفهان آغاز شد.

در این آیین که با حضور پوریا محمدیان یزدی مدیرکل دفتر حمل و نقل و ترافیک و دبیرشورای عالی هماهنگی ترافیک شهرها کشور، علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان، فرماندهان پلیس راهور و جمعی از مدیران کشوری و استانی در سالن شیخ بهایی برگزار می‌شود، حاضران در مورد آخرین تحولات حوزه حمل و نقل و فناوری‌های جدید به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

محورهای نخستین رویداد حمل و نقل دانش بنیان شامل وسایل نقلیه نوین و پاک و تجهیزات و زیرساخت های آن، کاهنده های مصرف سوخت، محیط زیست و کاهش آلاینده ها، سامانه های هوشمند مدیریت تردد و ایمن، تولید تجهیزات ترافیکی و تجهیزات قطار شهری است.

۳۰ شرکت دانش بنیان و فناور از کل کشور محصولات خود را در محورهای مطرح شده در حوزه حمل و نقل به نمایش می گذارند.

شایان ذکر است نخستین نمایشگاه ملی فناورانه حمل و نقل دانش بنیان از ۱۲ الی ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

شرکت فولاد مبارکه به همراه جمعی از شرکت‌های زیرمجموعه مرتبط با موضوع نمایشگاه از جمله توکاریل، شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه و شرکت حمل‌ونقل توکا در این نمایشگاه حضور دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =