همایش عبور از بحران در صنعت متالورژی، فولاد و زنجیره تامین در اتاق بازرگانی اصفهان

همایش تخصصی عبور از بحران در حوزه صنایع متالورژی و فولاد و زنجیره تامین، همزمان با یازدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته در محل اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد .

به گزارش ایراسین، دبیرشورای علمی این همایش با اشاره به اینکه مدل عبور از بحران به تلاش ها و تجربه های گوناگون و انتقال تجربه که بخشی از آن به حوزه مدیریت مربوط می شود برمی گردد اظهار داشت:تجربه آموزی یکی از شاخه های مدیریت دانش است و یکی از حوزه های یادگیری به ویژه در زمینه مدیریت است.

سید محمد عباس زادگان افزود: هدف این همایش بررسی تجربه شرکت ها در زمینه عبور از بحران جاری در بخش اقتصادی است که شامل آشفتگی در سیاستگذاری های نامتناسب و نامناسب بودن الگوی تصمیم گیری به ویژه عدم توجه به نخبگان و فرهیختگان است که عواقب دشواری را ایجاد می کند.

وی ادامه داد: آنچه که امروز می خواهیم به آن بپردازیم، تقاضا برای تجاربی است که ما را به مقصود می رساند چرا که شرکت ها و واحدهای صنعتی برای سرپا ماندن، حل مشکلات صادرات و نقدینگی و دور زدن تحریم ها، تجارب گرانبهایی را به دست آورده اند، اما موفق به انتقال این دستاوردها به یکدیگر نشده اند و این همایش آغازی برای رسیدن به این هدف است.

دبیر شورای علمی همایش تخصصی عبور از بحران در حوزه صنایع متالورژی و فولاد و زنجیره تامین، با اشاره به اینکه در بخش های مختلف اقتصادی با چند مشکل از جمله سیاستگذاری های نادرست، نابسامانی در بخش صادرات، مدیران ناآگاه و تحریم ها روبرو هستیم که باعث می شود که صنعت فولاد آسیب ببیند گفت: باید به بیان تنگناهای موجود اکتفا نکنیم و راه حل های نسبی را هم در این همایش ارایه دهیم.

عباس زادگان رو به مخاطبان اضافه کرد:دستاوردهای قابل توجه و ارزیابی هایی که می تواند تاثیرگذار باشد را به دبیرخانه ای که تا سال آینده هم فعال خواهد بود به شکل مکتوب ارایه دهید تا بتوانیم از آنها برای تجارب و مشاوره های اقتصادی استفاده کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =