یزدخواستی

مدیرعامل صبا فولاد خلیج فارس با اشاره به مشکل تامین مواد اولیه برای فولادسازی‌های کشور اعلام کرد: با توجه به رایزنی‌های انجام شده با وزارت صنعت، معدن و تجارت اخبار خوبی برای تامین نیاز مواد اولیه شرکت‌های فولادی به گوش می‌رسد به همین دلیل ما نیز به آینده صنعت خوشبین هستیم.

مرتضی یزدخواستی در این زمینه به ایراسین گفت: به همین دلیل با درنظر گرفتن بهبود شرایط آینده این نوید را به جامعه فولاد کشور می‌دهم که تا دو ماه آینده ظرفیت تولید صبا فولاد خلیج فارس نیز افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه افزود: هم اکنون این واحد فولادسازی با ظرفیت ۸۵ درصدی درحال تولید است که با توجه به برنامه‌هایی که برای افزایش تولید اجرایی کرده‌ایم در تاریخ یاد شده به ۱۰۰ درصد ظرفیت تولید دست خواهیم یافت که دستاورد مثبتی در کارنامه این واحد تولیدی است.

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس معتقد است کارشکنی‌های آمریکا علیه صنعت فولاد کشور اگرچه به منظور توقف تولید و صادرات در ایران انجام شد اما خوشبختانه با همت بالای همه فعلان و همچنین تصمیم‌گیری‌های مسئولان تا کنون موفق نبوده و پیش بینی می‌کنیم نه تنها صادرات محصولات فولادی ایران به بازارهای هدف همچنان ادامه داشته باشد بلکه در بسیاری از موارد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و طرح‌های توسعه‌ای افزایش چشمگیر تولید را داشته باشیم.

وی درباره مراحل افزایش تولید این واحد نیز به ایراسین گفت: خوشبختانه با همت متخصصان ایرانی و همچنین دلسوزی تمامی پرسنل تست‌های PVC را با موفقیت پشت سرگذاشتیم و براساس برنامه‌هایی که داریم به زودی و تا ابتدای پاییز ۹۸ افزایش تولید این واحد تولیدی اجرایی می‌شود.

یزدخواستی در پایان تاکید کرد: با همبستگی و همسویی مسئولان و تولیدکنندگان فولاد بزودی نتایج مثبتی در کشور ایجاد می‌شود و قطعا این روند در بازارهای بین المللی هم نمود بسیار مناسبی خواهد داشت تا رسما به دنیا ثابت کنیم تحریم‌های یکجانبه علیه ایران نه تنها باعث بروز مشکل نمی‌شود بلکه اراده تولیدکنندگان را تقویت خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =