طالبی نماینده دانشگاه صنعتی

نماینده تام‌الاختیار آزمون‌های سراسری در دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: با تمهیداتی که در روزهای قبل از ثبت نام انجام گرفت، آزمون استخدامی فولاد مبارکه، در طراز ملی برگزار شد.

مجید طالبی نماینده تام‌الاختیار آزمون‌های سراسری در دانشگاه صنعتی اصفهان در حاشیه برگزاری آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: آزمون استخدامی فولاد مبارکه در دو رده اپراتوری و کارشناسی با شرکت چیزی حدود ۲۵ هزار نفر در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

وی گفت: پیش از برگزاری آزمون و در ابعاد مختلف، تمهیدات زیادی برای برگزاری یک آزمون استاندارد در نظر گرفته شد. به لطف الهی و با تلاش همکاران ما در دانشگاه صنعتی اصفهان و شرکت فولادمبارکه، ثبت‌نام در زمان مقرر انجام شد.

نماینده تام‌الاختیار آزمون‌های سراسری در دانشگاه صنعتی اصفهان افزود: قرنطینه نیز چیزی حدود یک هفته قبل از آزمون صورت گرفت. همچنین با توجه به تعداد قابل توجه از داوطلبان برگزاری آزمون در ۴ نوبت در دستور کار ما قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در زمینه دسترسی به دانشگاه، تمهیداتی برای ورود داوطلبان از هر دو در دانشگاه با وسایل نقلیه شخصی این عزیزان اندیشیده شد و همه پارکینگ‌های دانشگاه با همکاری انتظامات در اختیار داوطلبان قرار گرفت.

طالبی تصریح کرد: برای برگزاری آزمون در هر نوبت ۷۰ نفر کادر اجرایی به کار گرفته شدند تا آزمون با بیشترین کیفیت انجام شود.

وی تأکید کرد: بحث حفاظتی آزمون بسیار مورد تأکید برگزارکنندگان و تیم اجرایی آزمون بود و در طراحی سؤالات نیز کلیه استانداردها مد نظر قرار گرفت که امیدواریم رضایت داوطلبان و شرکت فولاد مبارکه را به همراه داشته باشد.

نماینده تام‌الاختیار آزمون‌های سراسری در دانشگاه صنعتی اصفهان عنوان کرد: از زمان شروع فرایند آزمون، استانداردسازی سؤالات، قرنطینه‌ها و شاخص‌های مربوط به حوزه‌های آزمون در دستور کار بود که همه این موارد برای برگزاری آزمونی منظم با بالاترین کیفیت و در طراز ملی انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =