سهل آبادی

رئیس خانه صنعت و معدن ایران گفت: نمایندگان مجلس با سعه صدر بیشتری نسبت به بررسی عملکرد وزرا رفتار کنند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سید عبدالوهاب سهل‌آبادی شامگاه سه شنبه ۱۴ تیرماه در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان با بیان اینکه ضروری است نمایندگان مجلس با سعه صدر بیشتری نسبت به بررسی عملکرد وزرا رفتار کنند، اظهار کرد: دراین زمینه درخواست داریم اجازه دهند وزیر صمت به برنامه‌های خوبی که در دستور کار دارد رسیدگی کند تا شاهد اتفاقات خوبی باشیم و شایسته نیست که هر چند روز یکبار این وزیر را استیضاح کنند.

وی با اشاره به تفاوت مردم اصفهان با مردم دیگر استان‌ها گفت: مردم اصفهان در هشت سال دفاع مقدس به تنهایی دو لشکر برای دفاع فرستادند و این نشان از این است که مردم اصفهان وفادار به این نظام هستند و تعصب نسبت به کشور دارند.

رئیس خانه صنعت و معدن ایران با بیان اینکه به صراحت می گوییم بار کشور به دوش اصفهان است، افزود: از این رو انتظار داریم که توجه ویژه به این استان شود؛ اصفهان ۹ هزار واحد صنعتی دارد که در بیش از ۷۰ شهرک صنعتی مستقر هستند و این صنایع نیاز جدی به رسیدگی دارند.

وی با بیان اینکه ضروری است اختیارات مسئولان استان اصفهان نسبت به دیگر استان‌ها افزایش یابد، افزود: نباید اختیارات در اصفهان با دیگر استان‌ها برابر باشد و این در حالی است که مسئولان این استان به صورت کارشناسی شده مشکلات را بررسی می‌کنند و این در حالی است که کوچکترین مشکل معادن باید در جلسات کشوری برطرف شود.

رئیس خانه صنعت و معدن ایران با اشاره به اینکه مردم اصفهان دین خود برای اشتغال جوانان را ادا خواهند کرد، ابراز کرد: این در حالی است که بار هزینه‌های دولت از دوش صنایع برداشته شود چرا که دیگر صنایع توان تامین هزینه‌های دولتی که هر روز بزرگتر می‌شود را ندارند.

وی خطاب به وزیر صمت گفت: جراحی اقتصادی فعلی خوب است اما بهتر است خصوصی سازی و چابک سازی را در دستور کار قرار دهید.

سهل آبادی تصریح کرد: درخواست داریم که وزیر در مراسم جشن روز صنعت که اواخر تیر ماه در استان اصفهان برگزار می‌شود نیز حضور یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =