فولاد سنگان

مجمع عمومی سالانه صنایع معدنی فولاد سنگان با حضور مهندس عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان، مهندس میرمحمدی مدیرعامل فولاد سنگان و مسئولین فولاد مبارکه اصفهان و فولاد سنگان در محل این شرکت برگزار شد.

به گزارش ایراسین، در جلسه مجمع عمومی سالانه صنایع معدنی فولاد سنگان که در دفتر مرکزی این شرکت برگزار شد، دستیابی به رکورد تولید ۲۸۶۰ هزار تن گندله در سال ۹۷ اعلام شد و نکته نظر های مسئولین ذیربط مالی و تخصصی به بحث و گفتگو گذاشته شد.
مهندس عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان در این جلسه، ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت ها و تلاش های قابل قبول این واحد معدنی، گفت: در سال ۱۳۹۷ عملکرد قابل قبولی را از مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، مدیران، کارکنان و تمامی کارکنان فولاد سنگان شاهد بودیم که این مسئله جای تقدیر و تشکر دارد.
عظیمیان با اشاره سرمایه گذاری فولاد مبارکه و سهامداران برای حرکت رو به جلو این واحد داشته است، گفت: باید هر چه سریعتر پروژه گندله و کنسانتره به نتیجه برسد تا فولاد مبارکه اصفهان برای تامین مواد اولیه دچار مشکل نشود.
وی با تاکید بر اینکه اتمام پروژه های فولاد سنگان نباید از قالب زمانبندی پیش بینی شده خارج شود، تصریح کرد: نباید به عقب و جلو شدن زمانبندی تکمیل و بهره برداری پروژه بی حس شویم و اگر تغییری در زمان بهره برداری رخ داد باید با بررسی و موشکافی دقیق علت را پیدا کرد و آن را در سریعترین زمان ممکن رفع کرد تا به زودی شاهد تکمیل و بهره برداری از پروژه کنسانتره فولاد سنگان باشیم.
مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان در ادامه افزود: در مسئله جذب نیروی کار هم باید دقت زیادی در استفاده از نیروهای بومی و ارتقا سطح اشتغال منطقه انجام شود. تا آنجا که امکان دارد از نیروهایی بومی استفاده کنید چون بسیار مهم است که بتوانیم با بهره برداری از یک شرکت سطح اشتغال زایی منطقه را افزایش دهیم.
وی در ادامه افزود: صنایع معدنی فولاد سنگان جزو واحد های تراز اول زیر مجموعه فولاد مبارکه می باشد که توانسته سود خالص ۴۰۰ میلیارد تومانی در سال ۹۷ بدست آورد و این مسیر بسیار حائز اهمیت است.
عظیمیان با اشاره به اینکه فولاد سنگان کمتر وارد اخذ تسهیلات شده است، گفت: این روند از جهاتی مثبت است اما از جهت دیگه قابل بررسی است. شاید بتوان در تامین مواد اولیه با اخذ تسهیلات بانکی کمک زیادی به افزایش چرخش تولید و رونق اقتصاد در بخش فولاد کرد. پس باید دقیق بررسی شود تا بتوانیم در پیشبرد اهداف اقتصادی و تولیدی کشور سهم بسزایی را ایفا کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =