جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان نیازمند، خرداد 98، باغ فردوس

مدیرعامل فولادمبارکه گفت: طی سالهای گذشته تاکنون ۱۳ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان توسط فولادمبارکه جمع آوری شده و ۱۵۰۰ نفر زندانی به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش ایراسین، حمیدرضا عظیمیان در مراسم گلریزان شرکت فولادمبارکه برای زندانیان غیر عمد با بیان اینکه این توفیقی است برای فولاد مبارکه که میزبان شما عزیزان باشد، افزود: ترتیبی دهد و مقدماتی را فراهم کند تا این عمل خداپسندانه انجام شود.

وی ادامه داد: مثال می زنم که اگر در استان ما استاندار از فرد یا شرکت یا سازمانی تشکر کند حتما خوشایند هست و همه می فهمند، اگر امام جمعه یا ولی فقیه هم از کسی تشکر رسمی کند حتما خوشایند و مورد رضایت هست، در صورتی که این تقدیر و تشکر در سطوح بالاتری صورت بگیرد و رئیس جمهور تعریف شرکت خاصی را بکند و اعلام عمومی شود و تلویزیون و روزنامه ها آن را پوشش دهند جنبه خوشایندی خواهد داشت.

مدیرعامل فولادمبارکه تصربح کرد: وقتی اتفاق ناخوشایندی مثل سیل و زلزله رخ می دهد مردم کشورها بدون مرز به کمک هم می شتابند و این تشکر و تقدیر مردم را به دنبال خودش دارد و به هر حال در هر سطحی که کاری دیده شود و مورد تقدیر و تشکر قرار گیرد اثر خوب خودش را خواهد داشت.

وی گفت: به اینجا می رسیم که قادر مطلق که ما را خلق نموده و خودش خودش را "صمد" یعنی بی نیاز مطلق نامیده می فرماید: اگر کسی کار خیری انجام دهد من خدای قادر بی نیاز از او تشکر می کنم با علم و آگاهی. این مسئله ما را رهنمود به این می کند که هر کار خیری که با نیت خیر و از روی علم و آگاهی انجام شود حتما در منظر خدای تبارک و تعالی دیده و تشکر خواهد شد.

عظیمیان در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه ما در وضعیت جهانی در پایین ترین سطح حوادث و اتفاقات ناگوار محل کار هستیم، اظهار داشت ولی باز هم مرتب در مبارکه حادثه داریم و معلولیت و نقص عضو گریبان گیر ما است و بحث حفاظت و امنیت بسیار قابل توجه است، وقتی ما در شرایط بسیار سختی کار می کنیم و در این راه ها قدم بر می داریم قطعا این فعالیتی که سال ها است فولاد مبارکه آغاز کرده اثر خودش را در کارخانه ما خواهد گذاشت و حوادث و اتفاقات ناگوار برای کارکنان ما در قالب تشکر و قدردانی خدا به حداقل خواهد رسید.

وی گفت: گذشتگان بر اساس روایات قرآنی اعتقاد داشتند که کار خیر کردن هم توفیق می خواهد و خود خدا هم در قرآن می فرماید: حتما اراده بر اصلاح و خیر بر اساس توفیق خداوند خواهد بود. ما بایستی شکرگزار باشیم که توانستیم اقدامی بکنیم که یک عمل خیر انجام شود و حتما اقدامی برای ذخیره آخرت خود و عمل صالحی را انجام دهیم تا در دنیای ابدی به کمک ما بیاید.

این مدیر فولادی تصریح کرد: طی سال های گذشته که ما اقدام به انجام این کار نمودیم تا بحال حدود 13 میلیارد تومان جمع آوری شده و حدود 1500 نفر زندانی توانسته اند به آغوش خانواده و اجتماع خودشان بازگردند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =