کارلو آنجلوتی

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اعتقاد دارد که تیمش سزاوانه به فینال رسیده و فشار کمتری روی مادریدی‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از ساعت ۲۳:۳۰ امشب در پنجمین تجربه خود در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول قرار می‌گیرد.کالتو با پیروزی در این بازی می‌تواند به به پرافتخارترین سرمربی این رقابت‌ها تبدیل شود و لوس بلانکوس را به فتح جام چهاردهم برساند.

این سرمربی ایتالیایی در نشست خبری پیش از این بازی اظهار کرد: همه بازیکنان آماده هستند و می خواهند بازی کنند. برای آنها مهم نیست که چند دقیقه بازی کنند، فقط می‌خواهند نقشی داشته باشند. چنین بازی‌هایی برای من به طور طبیعی اتفاق می‌افتند، می دانیم که این باشگاه و تاریخش از ما چه می‌خواهد. رسیدن به اینجا بسیار مهم بود و ما آماده هستیم تا پس از یک فصل بسیار خوب تاریخ سازی کنیم. کریم بنزما درون و بیرون زمین رهبر گروه ماست. او خیلی متواضع است.

آنجلوتی درباره وضعیت بدنی دو تیم تاکید کرد: در سال ۲۰۱۴ مشکلات جسمانی زیادی داشتیم اما در نهایت پیروز شدیم. این مسئله تاثیری در بازی نخواهد داشت، لیورپول فردا تمام توان خود را به کار خواهند گرفت. فصل ما بسیار خوب بوده و فردا این شانس را داریم که حتی بهترش کنیم.

وی درباره تفاوت این فینال با فینال لیسبون ۲۰۱۴ گفت: انگیزه ما همان است و فقط شاید فشار کمتری روی تیم است. خیلی آرام هستم. نگرانی و استرس به سراغمان خواهد آمد. اما این نگرانی با دیدن چهره بازیکنانم که اعتماد به نفس زیادی به من می‌دهند برطرف می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با اشاره به ترکیب این تیم در فینال امشب تصریح کرد: در خصوص ترکیب اصلی تصمیمم را گرفته‌ام اما هنوز به بازیکنانم نگفته‌ام. مطمئنم هواداران اورتون هم فردا از من حمایت خواهند کرد. خاطرات خوبی از دوران حضورم در کنار تافی‌ها دارم و می‌دانم که حامی من خواهند بود. در یک فینال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. از لحاظ بازی بهترین فینال برای من سال ۲۰۰۵ بود اما متاسفانه آن را واگذار کردم. هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، باید از لحظه لذت ببریم.

آنجلوتی درباره اینکه آیا تیمش شایسته قهرمانی است، توضیح داد: مطمئناً سزاوارانه در فینال حضور داریم. به لطف کیفیت بازیکنانم اینجا هستیم. کیفیت و استعداد داریم اما این به تنهایی کافی نیست. ما بسیار متعهد هستیم و از طرفی هم تاریخچه این باشگاه در لحظات سخت ما را به جلو هل داده است. فردا خواهیم دید که آیا شایسته قهرمانی هستیم یا نه.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =