• ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
  • کد خبر: 24215
  • readingTime: ۱ دقیقه
سید محمدرضا حسینی

بازیکن تیم فوتبال سپاهان ایران تاکید کرد که این تیم با ذهنیت صعود به مسابقات آسیایی آمده و تا آخرین لحظه تلاش خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سیدمحمدرضا حسینی، بازیکن تیم فوتبال سپاهان امروز، یکشنبه و در نشست خبری پیش از بازی با التعاون اظهار کرد: ما برای صعود و با ذهنیت صعود به اینجا آمدیم و برای این موضوع تلاش و تمرین کردیم. شرایط گروه به شکلی است که تا روز آخر همه تیم‌ها شانس صعود خواهند داشت و این باعث می شود تا ما تلاش مضاعف تا آخرین لحظه داشته باشیم.

وی افزود: به گذشته نگاه نمی‌کنیم و به بازی‌های بعد از التعاون نیز نگاهی نداریم، فعلا تمرکز ۱۰۰ درصدی ما روی بازی تعاون است تا اسیر اتفاقات نشویم و بازی قبلی را اتفاقات باعث شد از دست بدهیم. تمام بازیکنان از نظر بدنی و ذهنی برای این بازی آماده هستند تا ضمن ارائه یک بازی زیبا به نتیجه خوبی هم دست پیدا کنند.

گفتنی است، تیم سپاهان ایران از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد روز سه شنبه،۳۰ فروردین‌ماه در چهارمین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ در ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده عربستان به مصاف تیم التعاون می‌برد. سپاهان در بازی قبلی خود که برابر همین تیم التعاون برگزار شد با نتیجه سه بر صفر شکست خورد تا با سه امتیاز در رده سوم جدول گروه D رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار گیرد، التعاون نیز با شش امتیاز تیم سوم این گروه است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =