• ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۷
  • کد خبر: 24116
  • readingTime: ۱ دقیقه
محرم نویدکیا

سرمربی تیم سپاهان ایران ضمن تاکید بر حفظ امید در تیم سپاهان برای سه بازی آینده گفت: نمی‌دانم چرا در این سطح از مسابقات علی رغم فراهم بودن شرایط کمک داور ویدیویی (VAR) وجود ندارد و این موضوع به ضرر تیم‌هایی مثل ما می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محرم نویدکیا پس از شکست سه بر صفر سپاهان مقابل التعاون عربستان در بازی سوم گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ در نشست خبری اظهار کرد: در بدترین زمان ممکن ۱۰ نفره شدیم و برای ۸۰ دقیقه با ۱۰ بازیکن بازی کردن سخت است. تلاش ما کنترل کردن بازی و حملات از کناره‌ها در نیمه اول بود، با این حال در این نیمه بعد از اخراج بازیکن‌مان یک مقدار سازماندهی خوبی داشتیم، اما چند موقعیت خوب به حریف دادیم و در نهایت روی یک ضربه ایستگاهی گل اول را دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به نیمه دوم این بازی، توضیح داد: در نیمه دوم سازماندهی تیم خیلی زود به هم ریخت و بعد از دریافت گل در دقایق ابتدایی نیمه نظم و انضباطی که یک تیم حرفه‌ای باید داشته باشد را نداشتیم. باید در مورد مشکلات صحبت کنیم و به تیم حریف تبریک بگوییم. شرایط ما خیلی سخت شد، اما باز هم سه بازی باقی مانده و باید امید خود را برای جبران این نتیجه در بازی های آینده نگه داریم.

وی درباره نحوه قضاوت داوری در این بازی، تاکید کرد: علاقه‌ای به صحبت درباره داوری ندارم و باید کارشناسان اظهار نظر کنند. وظیفه من صحبت درباره داوری نیست، اما فکر می‌کنم اخراج سخت‌گیرانه بود. درباره صحنه مشکوک به پنالتی نیز باید کارشناسان نظر دهند. نمی‌دانم چرا در این سطح از مسابقات علی رغم فراهم بودن شرایط کمک داور ویدیویی (VAR) وجود ندارد و این موضوع به ضرر تیم‌هایی مثل ما می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =