محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران گفت: امیدوارم بازیکنان در طی بازی با التعاون احساساتی نشوند و با همان سبک همیشگی و بانظم باشند تا به نتیجه دلخواه برسیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محرم نویدکیا امروز، یکشنبه پیش از بازی چهارم تیم فولاد مبارکه سپاهان ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ برابر التعاون عربستان، اظهار کرد: متاسفانه در بازی قبل جلوی التعاون یک شکست خیلی بد داشتیم و می‌دانیم فردا بازی مهم و سرنوشت سازی است. این بازی می‌تواند به ما کمک کند تا در ادامه شرایط خود را بهتر کنیم و می‌تواند کاری کند که مشکلات زیادی برای ادامه کار به وجود آید. فردا باید با نظم و باهوش بازی کنیم، تعاون نتایج خوبی گفته و قابل احترام است، اما بازی فردا برای ما مهم است و باید بازی خوبی انجام دهیم.

وی ادامه داد: دو شکست پشت سر هم بچه‌ها را اذیت کرد اما همه مصمم و سرحال هستند و همه تلاش خود را برای ارائه یک بازی خوب انجام می‌دهند. امیدوارم بازیکنان در طی بازی احساساتی نشوند و با همان سبک همیشگی و بانظم باشند تا به نتیجه دلخواه برسیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره ضعف بازیکنان سپاهان در به ثمر رساندن ضربه‌های آخر در دو بازی اخیر این تیم، تاکید کرد: همیشه سعی کردیم تا بازی مالکانه با گردش توپ و پاس‌های زیاد انجام دهیم، در چنین شرایطی موقعیت‌هایی خلق می‌شود که نیاز است بازیکنان با تمرکز بیشتر ضربات آخر را بزنند و توپ‌ها وارد دروازه شوند. در بازی اول این اتفاق به خوبی رخ داد، در بازی دوم یکم در زدن ضربات آخر مشکل داشتیم و درباره بازی سوم نیز به دلیل شرایط خاص نمی‌توان قضاوتی داشت. به بازیکنانم اعتقاد دارم و می‌دانم تمام تلاش خود را برای تیم می‌کنند. اگر باهوش باشیم می‌توانیم در چنین شرایطی موفق باشیم و امتیازات خوبی به دست آوردیم.

نویدکیا در پاسخ به سوالی در پاسخ به سوالی مبنی بر سبک بازی سپاهان در بازی روز آینده، تصریح کرد: نزدیک دو سال است که مسئولیت تیم را بر عهده دارم، همواره به ساختار هجومی تیم توجه ویژه داشتم. در بازی روز آینده نیز به همان روشی که همیشه انجام می‌دادیم را ارائه خواهیم کرد و تغییر تاکتیک به سبک دفاعی بازی کردن در سپاهان وجود ندارد. فقط در بازی فردا باید باهوش و کمی خوش شانس باشیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

وی درباره تاثیر محرومیت پورقاز در عملکرد دفاعی سپاهان توضیح داد: غیر از پورقاز محرومی نداریم و در بازی‌های قبل مدافعان ما کار خود را به نحو احسنت انجام داده بودند و این اتفاق چز اتفاقات فوتبالی است. این محرومیت تاثیری در روند تیم ندارد و به همان روش همیشگی کار خود را انجام می‌دهیم.

گفتنی است، تیم سپاهان ایران از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد روز سه شنبه،۳۰ فروردین‌ماه در چهارمین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ در ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده عربستان به مصاف تیم التعاون می‌برد. سپاهان در بازی قبلی خود که برابر همین تیم التعاون برگزار شد با نتیجه سه بر صفر شکست خورد تا با سه امتیاز در رده سوم جدول گروه D رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار گیرد، التعاون نیز با شش امتیاز تیم دوم این گروه است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =