افتتاح نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو با حضور وزیر صمت و مشاور نخست وزیر پاکستان

وزیر صنعت، معدن و تجارت و مشاور نخست وزیر پاکستان در امور بازرگانی و سرمایه‌گذاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو را مورد افتتاح قرار دادند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، به نقل از شاتا، سید رضا فاطمی امین «وزیر صنعت، معدن و تجارت» و عبدالرزاق داود «مشاور نخست وزیر پاکستان در امور بازرگانی و سرمایه‌گذاری» پس از اختامیه نهمین نشست اجلاس کمیته مشترک تجاری جمهوری اسلامی ایران و پاکستان شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو را مورد افتتاح قرار دادند.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو با حضور حدود ۵۰۰ شرکت بزرگ قطعه سازی داخلی و خارجی از کشورهای چین، ترکیه، هند، آلمان و ایتالیا، همچنین خودروسازان، قطعه‌سازان و شرکت‌های بزرگ و کوچک داخلی آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه در ۱۰ سالن و نزدیک به ۲۵هزار متر مربع فضای نمایشگاهی افتتاح شده که از امروز به مدت چهار روز (تا ۱۹ آبان ماه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده استقبال از صنعتگران و علاقه‌مندان است.

زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این نمایشگاه در بخش های قطعات و مجموعه‌های خودرو، ماشین‌آلات و تجهیزات قطعه‌سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، لوازم تزئیناتی خودرو، تعمیر و نگهداری خودرو است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =