• ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
  • خبرنگار: Yousof-nasr
  • کد خبر: 18422
  • readingTime: ۱ دقیقه
مس

روز دوشنبه ۱۵ شهریور ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۰.۴ درصد رشد داشته و به ۹ هزار و ۴۰۱ دلار و ۵۰ سنت رسیده است.

به گزارش ایراسین و به نقل از فلزات آنلاین، قیمت مس در روز دوشنبه ۱۵ شهریور ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز جمعه ۱۲ شهریور ماه، ۰.۴ درصد معادل ۴۰ دلار و ۵۰ سنت رشد داشته و همچنین نسبت به هفته پیشین ۰.۵ درصد افزایش را تجربه کرده و به ۹ هزار و ۴۰۱ دلار و ۵۰ سنت رسیده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات دوشنبه ۱۵ شهریور ماه، ۴۰ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل و همچنین نسبت به هفته پیش ۰.۷ درصد افزایش داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز دوشنبه ۱۵ شهریور ماه، با کاهش یک هزار و ۵۲۵ تنی از ۲۵۲ هزار و ۲۵ تن به ۲۵۰ هزار و ۷۰۰ تن رسید.

صعودی ۴۰ دلاری قیمت مس

طبق نمودار ۲، روز دوشنبه ۱۵ شهریور ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط بکواردیشن به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۱۱ دلار بر تن گزارش شده است که نسبت به جمعه ۱۲ شهریور ماه، با کاهش یک دلار بر تن همراه بود.

صعودی ۴۰ دلاری قیمت مس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =