• ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
  • خبرنگار: Yousof-nasr
  • کد خبر: 18088
  • readingTime: ۱ دقیقه
ریپل

یک فعال حوزه رمزارزها اعلام کرد ریپل در آینده نزدیک با یک جهش قیمتی چشمگیر مواجه خواهد شد.

به گزارش ایراسین و به نقل از تجارت نیوز، مجری یکی از برنامه‌های تلویزیونی مشهور حوزه کریپتو که از طرفداران ریپل است، پیش‌بینی کرد این ارز با رشد قیمتی فضایی مواجه خواهد شد.

آرون آرنولد مجری برنامه آلت‌کوین، در یک ویدئو در یوتیوب پیش‌بینی کرد که آلت‌کوین‌ها در آستانه یک شوک قیمتی هستند و در کوتاه‌مدت شاهد تحرکات مثبت بزرگی در قیمت آنها خواهیم بود. این مجری ریپل (XRP) را به عنوان یک دارایی معرفی کرد که بر اساس معیارهای تکنیکال در آستانه شکستن سقف‌های جدیدی است.

بر اساس اعلام این معامله‌گر، بر اساس شاخص SAR، سیگنال‌های صعودی برای ریپل صادر شده است. آرنولد پیش‌بینی کرد که ریپل می‌تواند در موج بعدی نوسان یک جهش ۳۰ درصدی را به ثبت برساند.

بسیاری از معامله‌گران مطرح دیگر هم به پتانسیل روند صعودی ریپل در کوتاه‌مدت اشاره کرده‌اند. یک معامله‌گر و فعال بازار رمزارزها که با نام «DonAlt» با بیش از ۳۰۰ هزار دنبال‌کننده در توییتر فعال است اعلام کرده که مقادیر زیادی ریپل در اصلاح اخیر بازار خریداری کرده است.

او اعلام کرده که شاید این روزها آخرین فرصت برای خرید این ارز دیجیتال باشد.

در حال حاضر ریپل در محدود ۱٫۱ دلاری در حال معامله است و با ارزش بازاری بیش از ۵۲ میلیارد دلار، ششمین ارز بازار محسوب می‌شود. این ارز دیجیتال در یک هفته گذشته افتی هفت درصدی را به ثبت رسانده است.

این خبر صرفا ترجمه تحلیل‌های خارجی است و تجارت‌نیوز توصیه‌ای به خرید و فروش بر اساس آن نمی‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =