عرفانیان

متخصص صنعت فولاد گفت: پس ما باید پشت سر اهداف سمپوزیوم ها و نمایشگاه ساختار مناسبش را داشته باشیم.

حسین عرفانیان در گفتگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به اینکه سمپوزیوم ها و نمایشگاه ها هیچ کدام بی تاثیر نبوده و دارای اثر منفی هم نیستند، اظهار کرد: استفاده از آن بستگی به این دارد که ما بتوانیم ساختار استفاده مناسب از سمپوزیوم ها را داشته باشیم، یعنی در سمپوزیوم ها و نمایشگاه ها یک هدف طراحی شده است.

وی با بیان اینکه پیام شما قرار است به عنوان یک پیام به جامعه بیرون یا جامعه بازدیدکننده برسد، تصریح کرد: حالا اگر جامعه بازدیدکننده نسبت به پیام شما ابراز تمایل کرد باید یک بستری وجود داشته باشد که آن بستر بتواند هدف را پشتیبانی کند تا نهایتا به آن هدف برسید.

این متخصص صنعت فولاد اظهار کرد: پس ما باید پشت سر اهداف سمپوزیوم ها و نمایشگاه ساختار مناسبش را داشته باشیم و ساختار مناسب هم یعنی سخت افزار، نرم افزار و مغز افزار یعنی ترکیبی از این 3 باید وجود داشته باشد که میز کار مناسبی شود که ما بتوانیم از این نمایشگاه بهره ببریم.

وی تصریح کرد: اما متاسفانه همه چیزهایی که در این سمپوزیوم ها و نمایشگاه ها ارائه می شود در حد مقالات دانشگاهی است که سخنرانان مطرح می کنند که ما باید کاملا از این ها فاصله بگیریم و تمام کسانی هم که در نمایشگاه ها غرفه دارند فقط به دنبال جذب مشتری انفرادی هستند.

عرفانیان با اشاره به اینکه اگر از من برای ساختار مناسب بپرسند می گویم جمع همه کسانی که اینجا هستند می توانند صد در صد یک کارخانه فولاد را در داخل مملکت بسازند و بهره برداری کنند، اضافه کرد: حال چرا ما این کار را نمی کنیم و 70-80% کار  را از خارج وارد می کنیم و حتی دانش را از خارج می آوریم؟ برای اینکه ساختار مناسبی برای پشت این نداریم، هر کدام از اجزایی که ما از خارج وارد می کنیم در یک گوشه ای از این نمایشگاه وجود دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =