اکبری

معاون فروش و بازاریابی فولادمبارکه گفت: داشتن این همایشات به اندازه و مفید می تواند ارتباطات بین صنعت را گسترش دهد و هم در زمینه های مختلف از بحث بازار، تکنولوژی، شرایط، انطباق همه بنچ مارک ها می تواند در این همایشات آموزش عملیاتی برای صنایع مشابه باشد.

محمود اکبری در گفتگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به اینکه صنعت فولاد و صنایع بالا دست و پایین دستی یک گستره عظیمی از صنعت با همدیگر مرتبط هستند که این ها بصورت شرکت های مجزایی فعالیت و کار می کنند، تصریح کرد: سمپوزیوم های این چنینی می تواند تقطه اتصال این صنایع به یکدیگر باشد. وی ادامه داد: به عنوان مثال ما در خود فولادمبارکه چیزی حدود 2800 کارخانه بالادست داریم که با فولاد مبارکه ارتباط دارند و تامین کننده فولاد مبارکه هستند.

معاون فروش و بازاریابی فولادمبارکه اضافه کرد: در بخش پایین دست نزدیک 1000 کارخانه بزرگ و نزدیک 3000 کارگاه کوچک مصرف کننده ورق های فولادی در کشور با فولاد مبارکه ارتباط دارند، این ها بعد داخلی بودند و از بعد جهانی شرکت هایی هستند که کم و بیش با این شرایط وارد کار با ما شده اند.

وی تاکید کرد: قطعا داشتن این همایشات به اندازه و مفید می تواند ارتباطات فی ما بین صنعت را گسترش دهد و هم در زمینه های مختلف از بحث بازار، بحث تکنولوژی، شرایط، انطباق همه بنچ مارک ها می تواند در این همایشات آموزش عملیاتی برای صنایع مشابه باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =