سمپوزیوم 97

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: جریان دایمی و بدون وقفه تامین مواد اولیه، توسعه در جنوب و پرداختن به مسیولیت های اجتماعی از جمله ماموریت های پیشروی فولادمبارکه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایراسین، حمیدرضا عظیمیان امروز در پنل تخصصی که با موضوع " اثرات رشد نامتوازن صنعت فولاد بر پایداری آن" در تالار خلیج فارس کیش برگزار شد، با اشاره به اینکه فولاد مبارکه در حال حاضر به تنهایی ۵۰ درصد فولاد مورد نیاز کشور را تولید می کند، بیان کرد: متاسفانه در اثر تحریم ها و محدودیت های بین المللی مشکلاتی بر سر راه صادرات فولاد کشور ایجاد شده و برای رفع این مشکلات و چالش ها تلاش های زیادی از مسیرهای مختلف در حال انجام است.

وی در ارتباط با بازار سرمایه و حضور فولاد مبارکه در این بازار بیان کرد: تولید کنندگان فولاد ملزم به این هستند که براساس قیمت مکشوفه در بورس، کالای خود را به بازار عرضه کنند  و این قیمت گذاری روند شفافی دارد و هر دو هفته یکبار در تالار بورس فلزات کشف قیمت می شود.

مدیرعامل فولاد مبارکه با بیان اینکه شرکت فولاد مبارکه در سه بخش نورد و تامین مواد اولیه و تولید محصولات جدید افزایش سرمایه می دهد، تصریح کرد: نورد، جریان دائمی و بدون وقفه تامین مواد اولیه، محصولات جدید و توسعه در جنوب و مسئولیت های اجتماعی به ما دیکته می کند که برنامه ریزی درستی داشته باشیم و منابعمان را به درستی هزینه کنیم.

وی با اشاره به اینکه عدم توجه به رشد متوازن در حوزه مواد و منابع معدنی، مواد اولیه و حامل های انرژی  صنعت فولاد را با مشکلاتی در آینده روبرو می کند، بیان کرد:  فولاد مبارکه برای رشد متوازن خودش را آماده می کند و خود را از نظرات کارشناسی در جامعه فولاد محروم نمی کند.

عظیمیان در پایان از تولید محصول جدید ورق های رنگی و لمینت شده برای بدنه لوازم خانگی توسط فولاد مبارکه در آینده ای نزدیک خبر داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =