مدبر فولادسفیددشت

مدیرعامل فولاد سفید دشت گفت: این یک واقعیت است که صنعت را باید به بخش خصوصی واگذار نمود، دولت باید فقط روی زیرساخت ها کار کند.

محمود ارباب زاده در حاشیه سمپوزیوم فولاد کشور در گفتگو با ایراسین  در رابطه با برگزاری سمپوزیوم فولاد بیان کرد: در این شرایطی که الان فولاد کشور قرار دارد این سمپوزیوم کمک می کند که تبادل افکار بین تمام تولیدکنندگان و دست اندرکاران صنعت فولاد بشود و به اتفاق به راهکارهای مشترک برسند.

وی تاکید کرد: شاید بتوان گفت یکی از مزیت های این سمپوزیوم دیدار همکاران، شرکت های مختلف، ارتباط و تبادل نظر هست و نتیجتا رسیدن به یک سری نقاط مشترک در مسائل اصلی و اساسی. در شرایط فعلی مشکلات شدیدا فولاد را تهدید می کند و ان شاءالله به اتفاق دوستان در حل مشکلات به یک راهکار مناسبی برسیم.

 مدیرعامل فولاد سفیددشت در رابطه با نقش ایمیدرو در حمایت از صنایع بزرگ فولادی بیان کرد: این یک واقعیت است که صنعت را باید به بخش خصوصی واگذار نمود، دولت باید فقط روی زیرساخت ها کار کند.

وی ادامه داد: اگر دولت راه آهن، آب و برق ما را به عنوان تولیدکننده تامین کند کارخانه سازی و کارخانه داری بماند برای ما، بخش خصوصی می تواند این کار را به خوبی انجام دهد و هزینه ها را مدیریت کند. مطمئنا با رشد فعلی صنعت فولاد تا سال 1404 بیش از مقدار تعیین شده تولید خواهیم داشت به شرطی که دولت فقط زیرساخت مهیا کند و کارخانه داری را بگذارد برای ما صاحبان صنای

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =