ارزانی

مدیرعامل فولاد هرمزگان گفت: این خیلی فرصت خوبی است که با حضور صاحبان صنعت و صاحبان ایده و صاحبان تفکر به موضوع ارتباط بین صنعت و دانشگاه پرداخته شود و چگونگی تحقق ایده های علمی مطرح گردد.

فرزاد ارزانی در حاشیه برگزاری بیست و یکمین سمپوزیوم فولاد که در جزیره کیش در حال برگزاری است در ارتباط با ارزیابی اش از این رویداد فولادی و نیز نقشی که در رابطه با برگزاری سمپوزیوم  و تاثیرگذاری این جلسات در روند رشد این صنعت که به نوعی به عنوان تکیه گاه اقتصادی کشورمان هست را چگونه می بینید؟، گفت: سمپوزیوم فولاد محل اجماع کل کارخانجات فولادی کشور است و فرصت خوبی است تا همه با هم تبادل نظر کنند.

وی ادامه داد: بار سمپوزیوم یک بخشی اش علمی است، برگزارکننده آن انجمن علمی فولاد کشور است و این کمک می کند که نیازهای این صنعت در کشور بصورت علمی مطرح شود و ارتباط علم و تکنولوژی مشخص شده تا به صنعت تبدیل شود.

مدیرعامل فولاد هرمزگان تاکید کرد: این خیلی فرصت خوبی است که با حضور صاحبان صنعت و صاحبان ایده و صاحبان تفکر به موضوع ارتباط بین صنعت و دانشگاه پرداخته شود و چگونگی تحقق ایده های علمی مطرح گردد.

وی ادامه داد: در کنار این ها جایگاه فولاد کشور در افق 1404 که قرار است 55 میلیون تن فولاد در کشور تولید شود متصور می شود و خوشبختانه با توانایی هایی که در کشور وجود دارد بخش زیادی از تکنولوژی های فولادی در کشور قابل تولید است و ان شاءالله همین روند ادامه داشته باشد و فعالیت ها متصل شود به بحث بومی سازی که ما بتوانیم صددرصد صاحب تکنولوژی فولاد باشیم.

ارزانی در پاسخ به این سوال که نهادی مانند ایمیدرو که بنیان گذار صنعت فولاد کشور و حامی دولت است، در حمایت از بحث فولاد چه فعالیت هایی می تواند داشته باشد، تصریح کرد: دولت در بحث فولاد کشور نقش سیاست گذاری دارد و شرکت های بخش خصوصی می توانند به عنوان عاملان این سیاست گذاری به دولت طرح پیشنهاد بدهند و ارتباط منطقی بین دولت و بخش خصوصی صورت بگیرد تا در راستای تحقق چشم انداز فولاد کشور در رنکینگ جهانی به تولیدات بالاتری برسیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =