ایرج موفق

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان  اصفهان در پیامی به مناسبت روز ملی صنعت و معدن با تاکید بر نقش صنعتگران، معدن‌کاران وکارآفرینان در پیشرفت کشور، این روز را به فعالان حوزه‌های صنعتی و معدنی تبریک گفت.

به گزارش ایراسین، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، طی پیامی ضمن تاکید بر نقش صنعتگران و معدن‌کاران کشور در پیشرفت و شکوفایی ایران این روز را به کارآفرینان و تلاشگران حوزه های صنعتی و معدنی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

نامگذاری دهم تیرماه، روز ملی صنعت و معدن فرصتی است تا در پرتو منویات مقام معظم رهبری، سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را چراغ راه خویش قرار داده و با همکاری و همراهی بخش دولتی و خصوصی در راستای توسعه استان و ایران اسلامی گام برداریم.

تحریم های ظالمانه و شیوع ویروس منحوس کرونا تهدیدی بود که با پشتکار واحدهای تولیدی در بومی سازی صنایع و تولید واکسن به یک فرصت تبدیل شد و بار دیگر عزم و اراده ملت بزرگ ایران را به رخ جهانیان کشید.

اینجانب بر خود واجب و لازم میدانم روز ملی صنعت و معدن را که روز تجدید عهد و پیمان دولت و ملت با جهادگران عرصه صنعت و معدن است در سالی که به نام " تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" نامگذاری شده است، به کلیه صنعتگران، مهندسان صنعتی و معدنی؛ کار آفرینان و نیز کارگران زحمتکش و غیرتمند صنایع کشور بویژه به صنعتگران و معدنکاران شریف، سخت کوش و ساعی استان پهناور اصفهان تبریک و تهنیت عرض نمایم.

ایرج موفق/ رییس سازمان صنعت معدن وتجارت استان اصفهان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =