• ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
  • خبرنگار: Yousof-nasr
  • کد خبر: 15866
  • readingTime: ۱ دقیقه
مس

طی معاملات روز گذشته، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۱.۶ درصد رشد قیمت داشته و به ۹ هزار و ۱۹۰ دلار و ۵۰ سنت رسیده است.

به گزارش ایراسین، قیمت مس در روز سه‌شنبه اول تیر ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز دوشنبه ۳۱ خرداد ماه، ۱.۶ درصد معادل ۱۴۸ دلار افزایش داشت اما نسبت به هفته پیشین ۳.۸ درصد افت را تجربه کرد و به ۹ هزار و ۱۹۰ دلار و ۵۰ سنت رسیده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات سه‌شنبه اول تیر ماه، ۱۴۷ دلار رشد نسبت به روز معاملاتی پیش و نسبت به هفته پیش ۳.۹ درصد افت داشته است.

قیمت مس ۱۴۸ دلار افزایش یافت

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه اول تیر ماه، با کاهش ۱۰۰ تنی از ۱۶۱ هزار و ۵۰ تن به ۱۶۰ هزار و ۹۵۰ تن رسید.

نمودار ۲، وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر را به تصویر می‌کشد. طبق این نمودار، در روز سه‌شنبه اول تیر ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط بکواردیشن به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۲۷ دلار بر تن گزارش شده است که نسبت به دوشنبه ۳۱ خرداد ماه، با کاهش یک دلار بر تن همراه بوده است.

قیمت مس ۱۴۸ دلار افزایش یافت

منبع: فلزات آنلاین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =