• ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
  • کد خبر: 15035
  • readingTime: ۱ دقیقه
حیدرعلی عارفیان

حیدرعلی عارفیان به عنوان رئیس هیات کونگ ‌فو و هنرهای رزمی استان اصفهان انتخاب شد.

به گزارش ایراسین، مجمع انتخاباتی هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان اصفهان روز چهارشنبه ۱۲ خردادماه با حضور مجدالدین مستعان دبیر فدراسیون کونگ فو، سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان و معاونین وی و دیگر اعضای مجمع در تالار اجتماعات سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.

برای تصدی پست ریاست هیات کونگ فو استان اصفهان محمد انصاری، امید احمدزاده، سعید حشمت نژاد، حیدرعلی عارفیان و پریسا نیازی ثبت نام کرده بودند، غیبت سعید حشمت نژاد به عنوان انصراف تلقی شده، ضمن اینکه پریسا نیازی و محمد انصاری نیز انصراف دادند.

در پایان فرایند رای گیری از مجموع  ۱۹ ماخوذه، حیدرعلی عارفیان با کسب ۱۶ برای مدت حق چهار سال به ریاست هیات کونگ فو استان اصفهان رسید، سه رای نیز باطل اعلام شد.

مجدالدین مستعان در مجمع انتخاباتی هیأت کونگ‌فو استان اصفهان اظهار داشت: آرزوی هیاتی پربارتر داریم در ۴ سال پیش‌رو و حمایت‌های همه‌جانبه از سوی فدراسیون صورت می‌گیرد و از مدیرکل استان تقاضای حمایت داریم هرچند سال شلوغی دارند با توجه به متصل شدن به المپیک و فضای شلوغی که پیش‌رو دارند؛ از هیات کونگ‌فو نیز تقاضا داریم همه‌ گونه کنارشان باشند هم مادی و هم معنوی، با توجه به جامعه قابل توجهی که استان اصفهان در جهت کسب سهمیه دارد.

دبیر فدراسیون کونگ‌فو ادامه‌ داد: کونگ‌فو و هنرهای رزمی‌ نام آشنا برای جامعه است چرا که‌ بیش از ۵۰ سال سابقه فعالیت در کشورمان دارد؛ فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی سال ۸۴ به عنوان متولی هنرهای رزمی تشکیل شده ولی سابقه این رشته بیش از ۵۰ سال است و یکی از پرجمعیت ترین رشته‌های ورزشی در کشور است‌.

وی پیرامون برنامه‌های سال جاری تشریح کرد: امسال برگزاری مسابقات هنرهای فردی را به صورت مجازی خواهیم داشت؛ از الان استان اصفهان آماده باشد، توقع از این استان بالا است و بچه‌هایی که در این عرصه خودی نشان دادند؛همانطور که پارسال شاهد درخشش ورزشکاران این استان بودیم، حضور پررنگی در لیگ داشتند، مقام‌هایی که در مسابقات کشوری کسب کردند مخصوصا مسابقات فرهنگی، در سال گذشته ۵ مسابقه فرهنگی برگزار شد که بی‌سابقه بود، در قالب کتابخوانی و محیط زیست که استان اصفهان در این بخش‌ها شرکت کنندگانی داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =