شهرام شاه زمانی

شهرام شاه زمانی به عنوان رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان انتخاب شد.

به گزارش ایراسین، مجمع انتخاباتی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان پنجشنبه ۶ خردادماه ۱۴۰۰ با حضور مازیار ناظمی رئیس فدراسیون، سید محمدطباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و معاونین وی و دیگر اعضا مجمع در تالار اجتماعات سرای ورزشکاران برگزار شد.

مسعود اسدالله نجفی، ابوالفضل توکلی، ایمان زیرک، شهرام شاه زمانی، محمد قدیری، محمدرضا غزنوی، مهدی صحافی پورفرد و شاهین ملک زاده هشت کاندیدایی بودند که برای احراز پست ریاست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی ثبت نام کرده بودند. حاضر نشدن محمدرضا غزنوی، محمد قدیری و شاهین ملک زاده به منزله انصراف تلقی شد و پیش از رای گیری نیز مسعود اسدالله نجفی و مهدی صحافی پورفرد انصراف خود را اعلام کردند. در پایان فرایند رای گیری از مجموع ۱۷ رای ماخوذه توکلی ۴ رای، زیرک ۶ رای و شاه زمانی ۷ رای را به خود اختصاص دادند که با توجه به قوانین، این انتخابات به دور دوم کشیده شد که رقابت در این مرحله بین شاه زمانی و زیرک برگزار شد.

در پایان رای گیری دور دوم انتخابات مجمع هیات موتورسواری و اتومبیل رانی شهرام شاه زمانی با کسب ۹ رای بر صندلی ریاست هیات نشست، همچنین ایمان زیرک نیز ۸ رای را به خود اختصاص داد.

انتخابات به معنای واقعی برگزار شد 

مازیار ناظمی در مجمع انتخابات هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اظهار کرد: نتایج آرا نشان دهنده یک رقابت واقعی بود و برنده و بازنده نداشتیم، از امروز مسئولیت شهرام شاه زمانی بیشتر شده، است. باتوجه به اینکه ایمان زیرک، یک چهره ورزشی است از وی می خواهیم در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان فعال باشد و هیات در بدنه خود از توانمندی‌های وی استفاده کند.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ادامه داد: انتخابات تمام شد و زمان آن است که همه کنار هم باشیم و برای کشور و مجموعه ای که در آن هستیم فعالیت کنیم، فدراسیون با جدیت از هیات استان و ریاست آن حمایت می کند و هیات استان اصفهان هم باید مانند فدراسیون، شنوای مشکلات اهالی موتورسواری و اتومبیلرانی باشد.

وی تصریح کرد: قبل از مجمع با شهرام شاه زمانی، ایمان زیرک و ابوالفضل توکلی صحبت داشتم، هر سه کاندیدا برنامه های خود را ارائه دادند و همه نگاه حرفه ای به این رشته داشتند.

ناظمی اضافه کرد: انتخابات به معنای واقعی برگزار شد و تقاضای من این است در کنار بحث قهرمانی، وجه همگانی این رشته ها را مد نظر داشته باشیم.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با بیان اینکه استان اصفهان یک استان محور است، تاکید کرد: محورهای مواصلاتی استان اصفهان مشکلات زیادی دارد. بنابراین در بخش آموزش تقاضا می کنم با جدیت فعالیت داشته باشید.

وی خطاب به رئیس جدید هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان گفت: حتما به سمت تولید ثروت و درآمدزایی صحیح بروید و تاکید می کنم سلامت مالی و سلامت اخلاقی را در نظر داشته باشید و برای رشد، توسعه و پیشرفت هیات زمان کافی بگذارید و با ورزشکاران و اعضای هیات در ارتباط باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =