قاسم ستاری

قاسم ستاری رئیس هیات ورزش کارگری استان اصفهان با برگزاری مجمع فوق العاده از سمت خود برکنار شد.

به گزارش ایراسین، مجمع فوق‌العاده هیات ورزش کارگری استان اصفهان یکشنبه دوم خردادماه ۱۴۰۰ با حضور  مرتضی اسماعیلی دبیر کل فدراسیون ورزش کارگری کشور، سید محمد طباطبایی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان و کامران کلانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان  اصفهان برگزار شد.

در این مجمع قاسم ستاری با ۱۷ رای مخالف، ۳ رای موافق و یک رای سفید اعضای مجمع از سمت رئیس هیات ورزش های کارگری استان اصفهان برکنار شد.

سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این مجمع اظهار داشت: در چهارچوب قوانین و مقررات حاکم بر فضای ورزشی و اساسنامه این مجمع فوق العاده برگزار شد .

سید محمد طباطبایی اظهار داشت: نزدیک به سه ماه از ریاست ستاری بر هیات ورزش کارگری می گذرد و بیش از ۱۳ نفر اعضای مجمع خواستار برگزاری مجمع فوق العاده شدند که در این جلسه تصمیم  به برکناری وی گرفته شد.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در موضوع برگزاری مجامع انتخاباتی طبق مقررات عمل می شود، گفت: زمانیکه فردی در مجمع انتخابات به عنوان رئیس هیات با آرای اعضای مجمع انتخاب می شود، به واسطه احترام به آرای اعضای مجمع مورد حمایت اداره کل ورزش و جوانان است، در هیات ورزش کارگری اعضای مجمع رای به برکناری قاسم ستاری دادند.    

مرتضی اسماعیلی دبیر کل فدراسیون ورزش کارگری کشور نیز در این مجمع با بیان اینکه استان اصفهان جایگاه برتر و خوبی در ورزش کارگری کشور دارد گفت: استان اصفهان سهم عمده ای در تیم‌هایی  که به مسابقات بین المللی اعزام می‌شود، دارد.

گفتنی است مجمع انتخاباتی هیات ورزش کارگری استان اصفهان روز پنجم بهمن ماه ۱۳۹۹ با حضور جواد رمضی رئیس فدراسیون و سیدمحمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و دیگر اعضای مجمع برگزار شده بود. در آن انتخابات داوود اتحادی، اسماعیل پناهنده، مهدی حکیمیان، قاسم ستاری و سعید طاهری نیک‌بختی کاندیدا بودند که داوود اتحادی، مهدی حکیمیان و سعید طاهری از کاندیداتوری انصراف دادند.

در ادامه، فرآیند رأی‌گیری با حضور اسماعیل پناهنده و قاسم ستاری برگزار شد و از مجموع ۲۱ رأی اعضای مجمع انتخاباتی هرکدام از کاندیداها ۱۰ رأی کسب کردند تا انتخابات به دور دوم کشیده شود. یک برگ رأی نیز سفید بود.

در دور دوم رأی‌گیری قاسم ستاری ۱۱ رأی و اسماعیل پناهنده ۱۰ رأی کسب کردند تا ستاری به عنوان رئیس چهار سال آینده هیات ورزش کارگری استان انتخاب شود، اما امروز با توجه به برگزاری مجمع فوق العاده، قاسم ستاری با ۱۷ رأی مخالف، ۳ رأی موافق و یک رأی باطله از سمت خود در این هیات برکنار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =