ارز دیجیتال - رمز ارز - ارزهای دیجیتال

کارشناس و تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال با اشاره به ظرفیت بیت کوین برای رسیدن به قیمت‌های ۸۰ و ۱۰۰ هزار دلاری گفت: باتوجه به اینکه در حال حاضر در اکثر کشورهای دنیا از دستگاه‌های خودپردازی استفاده می‌شود که می‌تواند ارزهای دیجیتال را با دلار معاوضه و امکان خرید را فراهم کند، در آینده شاهد توسعه بیشتر از این نوع ارزها خواهیم بود.

مجید خلجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به رشد بیت کوین تا حوالی ۶۲ هزار دلار در هفته‌های گذشته اظهار کرد: از آنجا که سطح قیمتی ۶۰ تا ۶۲ هزار دلار سطح مقاومتی بیت کوین به شمار می‌رود، طبیعی است که افزایش قیمت به این سطح با کمی ریزش و اصلاح مواجه شود.

وی افزود: قرار نیست بیت کوین صعود شارپی داشته باشد، صعودهای شارپی به دنبال خود اصلاح‌های متناسب نیز دارند. بیت کوین در حال حاضر شرایط خوبی دارد و به نظر می‌رسد زمانی که کانال قیمتی ۶۲ هزار دلار را با یک کندل قوی پشت سر گذاشته و تثبیت شود، دستیابی به کانال ۷۰ هزار دلاری برای این رمزارز در دسترس باشد.

این کارشناس و تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال ادامه داد: این در حالی است که حتی برخی از شرکت‌های بزرگ و تحلیلگر، ظرفیت بیت کوین را برای رسیدن به سطح ۸۰ هزار دلاری کافی می‌دانند. بر این اساس حتی این احتمال وجود دارد که تا پایان سال میلادی جاری شاهد بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری نیز باشیم.

دلایل افزایش قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال

خلجی درباره علت‌های افزایش قیمت بیت کوین و به طور کلی ارزهای دیجیتال اظهار کرد: یکی از دلایل این پتانسیل بیت کوین، نگرش خوبی است که بازارهای دیگر به ارزهای دیجیتال دارد. به علاوه سرمایه‌گذاری خوبی که برخی سرمایه‌گذاران بزرگ نظیر ایلان ماسک در ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین انجام داده‌اند نیز در این افزایش قیمت موثر است. همچنین  شرکت‌های دیگر نظیر اپل، مورگان استنلی و دیگر شرکت‌ها به سرمایه‌گذاری بر ارزهای دیجیتال روی آورده‌اند بنابراین طبیعی است که بیت کوین ارزش پیدا کرده و قیمت آن افزایش یابد.

وی تصریح کرد: در حوزه ارزهای دیجیتال شفافیت مالی وجود دارد و دسترسی راحت و دامنه گسترده جهانی آن، باعث می‌شود که قیمت این ارزها افزایش پیدا کند. در گذشته پول‌ها به صورت فیزیکی بوده در حالی که با توسعه اینترنت و دولت الکترونیک به سمت استفاده از پول‌های الکترونیکی و دستگاه‌های خودپرداز روی آوردیم.

توسعه ارزهای دیجیتال با گسترش استفاده از خودپردازهای رمزارزها

این کارشناس و تحلیلگر ارزهای دیجیتال ادامه داد: باتوجه به اینکه در حال حاضر در اکثر کشورهای دنیا از دستگاه‌های خودپردازی استفاده می‌شود که می‌تواند ارزهای دیجیتال را با دلار معاوضه و امکان خرید را فراهم کند، در آینده شاهد توسعه بیشتر از این نوع ارزها خواهیم بود؛ این مسئله می‌تواند در توسعه ارزهای دیجیتال و افزایش قیمت آن‌ها نقش موثری ایفا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =