تراکتور

در هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم ذوب آهن اصفهان از تراکتور تبریز میزبانی می کند.

به گزارش ایراسین، هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور روز سه شنبه 16 دی ماه ادامه می یابد که در یکی از دیدارها و از ساعت 15 دو تیم ذوب آهن اصفهان و ترکتور تبریز در فولادشهر به مصاف هم می روند، ذوبی ها تا به اینجای لیگ بیست هیچ پیروزی کسب نکرده اند و در تقابل با تراکتور به دنبال اولین سه امتیاز می باشند، نماینده اصفهان با 6 تساوی و دو باخت و 6 امتیاز تنها بالاتر از ماشین‌سازی قعرنشین در جدول قرار دارد.

سرخپوشان تبریزی نیز پس از دو پیروزی با هدایت مسعود شجاعی برابر ماشین‌سازی تبریز و پیکان تهران، در آبادان برابر صنعت نفت این شهر مغلوب شده و در مصاف خانگی برابر شهرخودرو مشهد هم تن به تساوی دادند. سرمربی موقت تراکتور به دنبال کسب امتیاز در اصفهان بوده و حتی نیم نگاهی به برد هم برابر این تیم دارد تا تیمش از کورس مدعیان عقب نماند.

تراکتور با 13 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و پیروزی این تیم را به صدر جدول نزدیک‌تر می‌کند . ذوب آهن اگرچه هفته گذشته در ثانیه‌های آخر از شکست مقابل پرسپولیس گریخت و توانست یک امتیاز از نایب قهرمان اسیا بگیرد اما این تیم برای ماندن در لیگ برتر به پیروزی هم نیاز دارد که در ۹ هفته گذشته لیگ سبزپوشان اصفهانی هنوز بردی نداشته‌اند. تراکتور در این مسابقه اشکان دژاگه را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. تقابل دو تیم می‌تواند جذاب باشد بخصوص اینکه شجاعی و رحمان رضایی سرمربیان دو تیم هستند که تجربه زیادی در عرصه مربیگری ندارند.

نتایج و برنامه هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران:

سه شنبه 9 دی ماه 1399:

ماشین‌سازی‌تبریز 3 – فولاد مبارکه سپاهان 3

       

دوشنبه 15 دی 1399:

شهر خودرو مشهد  یک - سایپا تهران صفر

صنعت نفت آبادان 2 -    نفت‌ مسجدسلیمان صفر

استقلال تهران  2 -       آلومینیوم اراک صفر  

فولاد خوزستان یک - مس رفسنجان یک    

ﺳﻪشنبه 16 دی 1399:

پیکان      تهران- نساجی مازندران   ساعت 15

ذوب آهن اصفهان- تراکتور تبریز     ساعت 15

نامعلوم:

گل گهرسیرجان -  پرسپولیس تهران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =